-=Het grote EPoX 8RDA+ topic, deel 3=-

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het vervolg op -=Het grote EPoX 8RDA+ topic=-, deel 2

Mocht dit topic heel ver komen ;)

Informatie over dit bordje:

Afbeeldingslocatie: http://www.epox.nl/images/motherboard/ep-8rda%2B.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.8rda.com/upload/8rda.jpg

EPoX 8RDA+

Geripte broertje:

EPoX 8RDA

Nieuwste BIOS voor 8RDA+ (3129)

De website special voor de 8RDA+ :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gophlin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:10
Wil niet lullig doen, maar bij het geripte broertje staat een plusje teveel ;)

majime-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
watnou.com schreef op 18 februari 2003 @ 16:09:
Wil niet lullig doen, maar bij het geripte broertje staat een plusje teveel ;)
Oeh, ik zal hem er even af rippen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omo:

Normaal gesproken is het de bedoeling dat je dit even in SeM meldt oid. Het openen van een nieuwe draad wordt OF door een mod gedaan OF door de orginele topicstarter. Het is "note-done" om dat even zelf te beslissen.
Om dat nou weer terug te draaien is natuurlijk ook onzin dus laat ik het lekker zo. Maar goed, jij wilde graag een nieuwe draad openen, dan geef ik je die kans ;)

Maak een mooi lijstje met punten uit het vorige topic die belangrijk zijn. Feiten dus. Zet ze netjes in de eerste post door die even te editten. Bij dit soort topics is dat altijd wel lekker namelijk omdat ze erg lang worden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, was ik al mee bezig Fewture, of niet? :)

Maar nu eerst even ehm... Ja... Doei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke bios kan ik er nu het beste opzetten? In het eerste draadje stond het mooi in de startpost maar deel 2 was een zooitje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 16:03:
Het vervolg op -=Het grote EPoX 8RDA+ topic=-, deel 2

Mocht dit topic heel ver komen ;)

Informatie over dit bordje:

[afbeelding]

[afbeelding]

EPoX 8RDA+

Geripte broertje:

EPoX 8RDA

Nieuwste BIOS voor 8RDA+ (3129)

De website special voor de 8RDA+ :)
is het geen idee om naast het geripte broertje ook het rondborstige zusje te plaatsen ala 8RGA+ :)
Afbeeldingslocatie: http://www.jathardware.com/english/epoxrga+/emo.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Omo, dit is mijn topic.... Graag de volgende keer een mailtje naar mij sturen als je vindt dat het andere topic te groot wordt. Je moet geen topics van andere mensen afpakken....

Trouwens, gooi hier maar een slotje op...... Dit is mijn topic, vorige keer maakte dabit een nieuwe, en nu Omo weer. Ik maak zelf wel een nieuwe topic + openingspost.

[ Voor 34% gewijzigd door Strider op 18-02-2003 16:59 ]

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:47:
[...]

is het geen idee om naast het geripte broertje ook het rondborstige zusje te plaatsen ala 8RGA+ :)
[afbeelding]
zit die cooling standaard op de SB?
denk je dat als je van de 8rga+ de onboard video disabled dat je dan hoger kan komen kwa OC door de nieuwere NB, standaard 2Vdd enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08 06:56

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Strider schreef op 18 februari 2003 @ 16:48:
Omo, dit is mijn topic.... Graag de volgende keer een mailtje naar mij sturen als je vindt dat het andere topic te groot wordt. Je moet geen topics van andere mensen afpakken....
Mee eens .... :/

Turn it off and on again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Kan begin post niet wat meer info in, over VDD mod enz.??

Heb nu mooi koeling op NB en oude NB cooler op SB, maar kom nu niet echt veel hoger, moet echt VDD mod gaan doen. Want wil wel hoger komen dan 195/200 (niet stabiel in 3dMark :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 16:52:
[...]

zit die cooling standaard op de SB?
denk je dat als je van de 8rga+ de onboard video disabled dat je dan hoger kan komen kwa OC door de nieuwere NB, standaard 2Vdd enz.?
deze heatsink zit op dit ES standaard maar de heatsink van de norht/south-bridge kan nog van design veranderen. En ja ik denk dat als je dit mobo naast de 8RDA+ legt en gaat OC`n dat je met de 8RGA+ verder komt.

nieuwere of oudere (A2 of A3) zal niks uitmaken qwa OC`n, bullsh :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03
ap versteeg kun je even op me msn komen ?? Bio_Blade@hotmail.com

ik heb wat vragen waar ik ervaring voor nodig heb :+

greets bio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Strider schreef op 18 februari 2003 @ 16:48:

Trouwens, gooi hier maar een slotje op...... Dit is mijn topic, vorige keer maakte dabit een nieuwe, en nu Omo weer. Ik maak zelf wel een nieuwe topic + openingspost.
Afpakken :? Het andere topic was > 1000 en dus moest er een nieuwe komen. Dat dit gedaan moet worden door een modje of de topicstarter wis hij gewoon niet. (ik ook niet trouwens :X) Om Omo meteen van afpakkerij te beschuldigen terwijl hij het goed bedoelde vind ik een beetje overdreven.. en het topic is niet van jou, het forum is van iedereen en iedereen mag in alle topics en fora posten waar hij toegang toe heeft. Bovendien heeft minimaal een modje dit topic al gezien en er geen slotje op gezet. Als jij een nieuwe opent is dat gewoon dubbelposten en dus tegen de regels.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Demoniac schreef op 18 februari 2003 @ 19:26:
[...]
Afpakken :? Het andere topic was > 1000 en dus moest er een nieuwe komen. Dat dit gedaan moet worden door een modje of de topicstarter wis hij gewoon niet. (ik ook niet trouwens :X) Om Omo meteen van afpakkerij te beschuldigen terwijl hij het goed bedoelde vind ik een beetje overdreven.. en het topic is niet van jou, het forum is van iedereen en iedereen mag in alle topics en fora posten waar hij toegang toe heeft. Bovendien heeft minimaal een modje dit topic al gezien en er geen slotje op gezet. Als jij een nieuwe opent is dat gewoon dubbelposten en dus tegen de regels.
Als jij jouw B) opzette Kon je zien dat ik de aller eerste 8rda+ topic had gestart!! Toen die over de 1000 posts zat had Dabit een nieuwe gestart. Dus deze topic is wel daadwerkelijk van mij.

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:07

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

[offtopic]
dit valt me toch wat van je tegen Strider, wat boeit het nou wie het topic opent.
en om maar meteen zelf een topic te openen is natuurlijk niet slim.
[offtopic]

[ Voor 27% gewijzigd door Fanatic_FS op 18-02-2003 19:43 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Fanatic_FS schreef op 18 February 2003 @ 19:40:
[offtopic]
dit valt me toch wat van je tegen Strider, wat boeit het nou wie het topic opent
[offtopic]
Sorry dan, maar als mensen nog niet eens de moeite willen nemen om een mooie begin post te maken met nuttige info, vindt ik dat ze van zo'n topics af moeten blijven. Gelijk of niet?

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:27

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Strider schreef op 18 February 2003 @ 19:31:
[...]

Als jij jouw B) opzette Kon je zien dat ik de aller eerste 8rda+ topic had gestart!! Toen die over de 1000 posts zat had Dabit een nieuwe gestart. Dus deze topic is wel daadwerkelijk van mij.
Ik weet dat jij het eerste 8RDA+ topic gestart hebt. :) Maar je begrijpt mij kennelijk niet, een topic is niet van iemand, zolang het binnen de regels (de FAQ's) is, mag iedereen ermee doen en laten wat ie wil en jij hebt daar geen zeggenschap over, je kan hoogstens aan een modje vragen er tegen op te treden als het tegen de regels is. En zoals ik al zei, het was misschien niet netjes van Omo om een nieuw topic te openen, echter dit is voor zover ik weet geen officiële regel maar meer een vorm van nettiquette. Bovendien heeft Fewture dit topic gezien en Omo hierop gewezen, maar hij heeft het topic niet gesloten. Dat betekent dus dat het topic volgens de modjes niet tegen de regels is en dat ie gewoon open mag blijven. Als jij vervolgens een nieuw topic opent is dat dus een dubbelpost en moet jouw topic op slot. Snap je?
edit:
Ik moet overigens wel zeggen dat jouw startpost inderdaad beter is.

[ Voor 4% gewijzigd door Demo op 18-02-2003 19:50 ]

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
Ik begrijp je Demoniac :)

BlaBlaBla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:08
Strider schreef op 18 February 2003 @ 19:31:
[...]

Dus deze topic is wel daadwerkelijk van mij.
Boys with Toys Afbeeldingslocatie: http://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/sarge/Axe_anim.gif

OnTopic: Ik wil dit bordje over een maandje gaan halen :)

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

Smarron

The bend

Sluuut schreef op 18 februari 2003 @ 19:58:
OnTopic: Ik wil dit bordje over een maandje gaan halen :)
Das dan heel mooi voor je! :P

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Niet echt netjes om weer een nieuw topic te openen, maar wat is nu de bedoeling??
Waar gaan we verder?

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Striders versie heeft een mooiere/duidelijkere first post, dus die zouden we moeten aanhouden ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Wat een gezeik om nix... geez. Kleutergedrag.

[ Voor 22% gewijzigd door DouweGNL op 18-02-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na overleg met Kaj. heeft de andere draad gewonnen :D
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.