Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SMS] Ervaringen Premium SMS Aanbieders

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben de afgelopen tijd bij verschillende aanbieders van Premium SMS diensten offertes aangevraagd, maar ik ben benieuwd naar de ervaringen van gebruikers. De sales praatjes zijn de ene keer uitgebreider dan de andere keer en vaak daaraan kun je al een stuk professionaliteit afleiden.

Onze interesse gaat nu voornamelijk uit naar:
Mobillion
Exxentic
Emexus

Zijn alledrie vrij grote spelers in de markt.
Daarnaast hebben we wat offertes liggen van wat kleinere partijen die soms goedkoper zijn en meer opbrengen, maar waarvan veel dingen onduidelijk zijn en onduidelijk blijven.

Heeft een van jullie ervaring met bovengenoemde (of andere bedrijven)?

Verwijderd

hoeveel vangt het nou ongeveer om zo'n 10.000 smsjes p/m te sturen??
wat zijn de setup kosten enzo?

Verwijderd

Topicstarter
de sertup kosten zijn verschillend. Allen liggen tussen de 1000 en de 1500 euro met daarnaast nog maandelijkse abonnementskosten (250 tot 500 euro).

Wat het vangt... Ongeveer 45% van de kosten voor de ontvanger. Dus voor 70 eurocent zo'n 30 cent gemiddeld...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 00:34 . Reden: verkeerd gelezen post van .tobbe ]

Verwijderd

Gadzillo heeft geen setup costs.. en zijn volgens mij ook de goedkoopste in Premium SMS.

Verwijderd

Topicstarter
maar leveren ze ook (relatief dan) meeste op. :)

Maar voor de duidelijkheid, het gaat me niet zozeer om een prijsvergelijking (heb overal geloof ik wel offerte aangevraagd)
Het gaat mij om een KWALITEITSvergelijking. Wat zijn jullie ervaringen met de verschillende aanbieders