Audigy 1394 of Audigy 2?

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-05 10:09
heb net de Audigy 1394 gekocht, maar zit nog op mijn werk en zit me sterk af te vragen of ik niet beter de audigy 2 had kunnen kopen, die was 50 euro duurder. ik heb eens op de site van creative zitten kijken en kwam daar onder andere : 6.1 en DVD nog wat tegen. zijn dat de enige verschillen??
verder kwam ik in de searhc niet echt vergelijkingen tegen....

wie kan mij vertellen wat ik beter kan doen? ik bedoel...is er een wezenlijk verschil tussen de 1394 en de 2?

alvast bedankt...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13

JT

VETAK y0

Kan je hem dan nog inruilen :? Anders snap ik niet waarom je een topic opent.

Anyway, nofi, maar de frequentiecurve van de Audigy DAC is 10x niks. Die van de Audigy 2 is stukken beter, maar ook andere geluidskaarten hebben zo een goede curve, die vaak nog minder kosten ook.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Bartez
ik kan hem nog inruilen ja....dus audigy 2 of welke andere eventueel??

ik bedoel: welke soundkaarten zijn ook goed?? in vergelijking tot de audigy 2?

[ Voor 37% gewijzigd door Bartez op 18-02-2003 16:11 . Reden: toevoeging ]

• RiMaBo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

RiMaBo

RiMaBo NETworks

Persoonlijk denk ik altijd maar dat als je iets nieuws koopt, koop dan, vooral op computergebied, iets wat er weer jaren tegen kan. Ik heb nu nog steeds een AWE64 in mijn ISA slot zitten, maar bij mijn upgrade die binnenkort gaat komen is een nieuwe geluidskaart van belang ;( Niet omdat ie het niet meer doet, maar omdat er tegenwoordig geen ISA sloten meer te vinden zijn op de mainboards :?
Ik ga dan ook voor de Audigy 2 Platinum Ex. :9 Niet de gewone Audigy 2 Platinum, maar de Ex. Het oog wil ook wat natuurlijk en dat externe kastje is echt veel mooier dan dat inbouw bracket :>

Due to the world shortage of trained trumpet players the end of the world has to be postponed. God Incorporated would like to apologize for this interruption in service.

• Bartez
ik heb alleen geen plek voor zo'n bracket....zit die er altijd bij?? of hebben ze ook een losse audigy 2 kaart zonder die bracket??

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
De audigy 2 is beduidend beter dan de audigy 1 maar misschien teveel van het goede.

Lees:
http://www6.tomshardware....udigy2-21.html#conclusion

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
verder kwam ik in de searhc niet echt vergelijkingen tegen....
kijk gewoon even op creative.com en leg de verschillen naast elkaar.

Je moet toch echt zelf die beslissing nemen, wij kunnen en gaan niet voor je beslissen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.