Vigor 2200E laatste poort 10MB

Pagina: 1
Acties:

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Ik heb een vreemd probleem met mijn Vigor 2200E. Op de een of andere manier als er een pc aangesloten word op poort 4 dan word deze pc altijd op 10 MB gezet.
Het maakt niet uit welke pc je gebruikt, ik heb er al een aantal geprobeert met allemaal 100MB netwerkkaarten maar deze gaat automatisch naar 10MB zodra deze op poort 4 van de router word aangesloten.
Wat moet ik omzetten of doen zodat deze poort ook gewoon als 100MB gebruikt kan worden?

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is het niet toevallig een uplink poort ofzo (of de WAN poort) is die Vigor 2200E een switch of een router?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
De wan poort van de vigor is 10 mbit de andere 4 poorten zijn 10/100mbit

• T.I.M
  • Niet online
Hij zou gewoon moeten werken want hier werkt tie ook-:).

(bij mij was de 4e poort alleen kapot dus ik heb laatst een nieuwe gehaald. Misschien dat tie van jou ook niet helemaal meer goed is? )

• Vincent17
Het is gewoon de 4e poort voor een pc aansluiting, niet de WAN of de Uplink poort.
Die andere 3 zijn allemaal groen en 100 MB maar die 4e blijft maar oranje branden terwijl er toch echt een 100 MB netwerkkaart achter hangt.

• Vincent17
Ik ben nu achter de oorzaak gekomen, ik had in de uplink nog een hub hangen van 10 MB, als deze afgekoppelt word gaat de laatste poort ook naar 100MB. Klopt dit wel, die upline heeft toch niets te maken met de laatste standaard poort?

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

als je de uplink gebruikt kan je geen gebruik maken van de laatste poort (4), het is of of.
kijk maar in je handleiding :)

Van klussen krijg je grijze haren

Pagina: 1