[PProxy] flushen onder 1 emailadres

Pagina: 1
Acties:

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Op mijn server draait perproxy-333, werkt allemaal prima. Wij hebben een team en willen voor DPC gaan flushen, maar wij willen wel onze eigen stats (dus per persoon) houden... daarvoor hebben we ppstats.
Het probleem is dat ppstats werkt op ipadressen en aangezien wij 2 mensen in het team hebben die in 1 huis wonen werkt dat niet.

Kan je met pproxy ook flushen onder 1 emailadres? Dus alle blokjes die binnenkomen onder 1 email adres doorsturen. Of kunnen we op een andere manier stats krijgen van iedereen apart?

Verwijderd

pproxy is alleen doorvoorluik

hij veranderd niks aan pakketjes die binnenkomen

2 mensen op het zelfde ip-nummer word lastig

je zou kunnen afspreken dat de 1 op even dagen flusht en de andere op oneven en dat je het handmatig aanpast

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 08:13

job

nee, perproxy kijkt niet naar de email adressen.
hij kijkt alleen naar de ip adressen.

jij zult handmatig de logs moeten veranderen om die personen allebei in de stats te krijgen.
of ze moeten onder 1 naam worden opgenomen in de stats.

ik bedenk net, een betere oplossing is de proxy laten draaien door die 2 mensen thuis. als ze perproxy daar hebben draaien ontvangt hij interne ip adressen en zo kan je wel makkelijk de stats splitsen.

[ Voor 30% gewijzigd door job op 18-02-2003 15:43 ]

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-05 18:01
Ik heb in het verleden zoiets opgelost door 2 proxy's te draaien op verschillende poorten en dan mbv striplog beide logs samenvoegen maar dezelfde IP-adressen/ranges eruit filteren. Weet niet of ik die striplog nog heb maar als ik het kan maken (mbv wat DPC'ers hier) zal het best nog wel eens lukken ;)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:58

NightBird

DPC-Crew Coding
Je kan wel met hoofdletters/kleine letters spelen in het zelfde email adres .. de een op email@bla.com en de ander Email@bla.com.
Dat kan je dan in de stats weer los van mekaar zien.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 08:13

job

NightBird schreef op 18 February 2003 @ 18:40:
Je kan wel met hoofdletters/kleine letters spelen in het zelfde email adres .. de een op email@bla.com en de ander Email@bla.com.
Dat kan je dan in de stats weer los van mekaar zien.
maar dat verschil zie je dan alleen als je kijkt bij de email adressen van de flushende members toch?

• JoostBaksteen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-03 19:32
Thx voor de reacties, ik ga denk ik 2 proxies draaien en dan een scriptje maken die dan de logs gaat bewerken.

Als iemand hem wilt hebben moet je het even zeggen :).

Dan zie je ons binnenkort flushen als MFC.
Pagina: 1