Toon posts:

C&C Generals

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben net de gelukkige bezitter van het spel. Installatie werkt perfect, het opstarten ook van het spel, het laden van de missie ook, maar als het eenmaal met de level moet beginnen, gaat met tft op standby en daarna krijg ik allemaal rare kleuren door het scherm.

Tot nu toe gebeurt het alleen bij dit spel.

OS Windows XP home
directx 8.1
catalyst drivers 3.1

rest zie sig

Wie kan me helpen, zonde voor die 49,95 euro

Verwijderd

betere topic titel gebruiken en er is hier een topic over aan de gang misschien kun je het daar beter posten

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Zou je het misschien kunnen proberen op een andere monitor? Misschien kan je TFT de refreshrate niet aan oid.
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 14:21:
betere topic titel gebruiken en er is hier een topic over aan de gang misschien kun je het daar beter posten
Ik ben het met je eens dat z'n topictitel wel duidelijker kon, maar je moet mensen niet gaan verwijzen naar het grote topics. SPV is er voor de problemen, de grote topics voor de discussies. SPV is zelfs gemaakt om de problemen meer aandacht te geven en ze uit de grote topics te houden.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net met een crt monitor geprobeert en op een ander pc, maar het probleem blijft zich voort doen.

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Tsja, probeer eens oudere drivers en installeer eens de VIA 4in1 drivers. Als echt niks helpt, probeer het met een reinstall van Windows.
Standaard procedure ja, weet ik, maar iets anders weet ik ook niet.

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 16:22
uhm directx 8.1 :7
ik zou bij de install maar eens 9.0 proberen

Verwijderd

Topicstarter
nieuwste 4in1 drivers en catalyst 2.5 geprobeert en nu krijg ik het probleem tijdens het hoofdmenu van het spel.
Waarom zou ik directx 9.0 installeren als ik een videokaart heb die directx 8.x ondersteunt?

• Madnessy
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 16:22
nou omdat ut spel 9.0 waarschijnlijk nodig heeft
ik heb ze ook geinstalled op me lappo
en "opeens" draaide behoorlijk wat games sneller

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
Generals vraagt gewoon om directx 9.0
je videokaart ondersteunt directx 8.0, maar dat wil nog niet zeggen dat het totaal geen nut heeft. Waarom het zo is weet ik niet omdat ik me er nooit verder in verdiept hebt.
Ik zal zeggen probeer het gewoon, wat maakt het uit :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net Directx 9.0 geïnstalleerd en nu komt hij al niet meer verder dan het laden van een level.

• Pazzi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:58

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Het wel of niet functioneren van Generals heeft niets met DirectX 9.0 te maken, sterker nog, de mensen met het boekje moeten maar eens kijken bij het gedeelte DirectX. Bij het spel wordt DirectX 8.1 meegeleverd. Daar ligt het dus niet aan.

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01 16:23
de juiste drivers voor je audigy al geinstalled? hierdoor kan misschien ook een conflict ontstaan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de laatste driverpack voor de geluidskaart al geïnstalleerd. Ik snap er echt helemaal niks ervan. Sommige hoorde ik ook zeggen om je virusscanner uit te zetten, maar dat hielp ook niet.

P.S. ben ik de enige met dit probleem :(

Verwijderd

dan maar windows ef opnieuw instaleren, zit niks anders op

en als je daarna nog et probleem hebt kan dan eff welke VIA drivers je hebt, als je de nieuwste hebt probeer dan is wat oudere drivers, heb je de nieuwe nog niet, probeer de nieuwe dan is
Pagina: 1