Maximum effort - Deadpool
Hmm, dat is wel erg vreemd. Gebruik je soms apparte skin-programmaatjes (zoals WindowBlinds) of van die tools waarmee je de popup-menu's aan kunt passen? Zo ja, misschien dat daar wat fout zit. Heb je recentelijk nog rare programma's geinstalleerd?
Dit zou best een probleem kunnen zijn met de een of andere XP-skin. Probeer eens een andere (standaard)skin te kiezen.
Dit zou best een probleem kunnen zijn met de een of andere XP-skin. Probeer eens een andere (standaard)skin te kiezen.
[ Voor 45% gewijzigd door Maniakje op 18-02-2003 15:45 ]
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Het is niet mijn pc maar hij heeft wel style XP erop staan, hij weet zelf niet meer of het daarvoor ook al was maar ik haal style XP er wel af en kijke of het dan nog steeds zo is
Maximum effort - Deadpool
Verwijderd
Ik heb vaak het volgende: Als ik in explorer op de rechtermuisknop klik duurt het wel tien seconden vooraleer de contextmenu verschijnt. Dit gebeurt slechts één keer na windows opgestart te hebben. De rest van de sessie verschijnt het meteen. Na een windows-reboot duurt het weer tien seconden vooraleer ik het zie.
Ik heb er ook StyleXP op staan en denk dat het daar aan ligt, dus disable het eens en probeer dan nog eens.
Ik heb er ook StyleXP op staan en denk dat het daar aan ligt, dus disable het eens en probeer dan nog eens.
Verwijderd
Waarom post je dat in dit topic?Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 18:42:
Ik heb vaak het volgende: Als ik in explorer op de rechtermuisknop klik duurt het wel tien seconden vooraleer de contextmenu verschijnt. Dit gebeurt slechts één keer na windows opgestart te hebben. De rest van de sessie verschijnt het meteen. Na een windows-reboot duurt het weer tien seconden vooraleer ik het zie.
Ik denk omdat hij wil uitleggen dat het probleem aan Style XP kan liggen
[ Voor 50% gewijzigd door danslo op 19-02-2003 19:57 ]
Verwijderd
InderdaadFairFox schreef op 19 February 2003 @ 19:57:
[...]
Ik denk omdat hij wil uitleggen dat het probleem aan Style XP kan liggen
Pagina: 1