Toon posts:

Bestanden met gewijzigde permissions deleten

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien er opeens een slotje op mijn thread zit in het webdesign forum omdat het daar blijkbaar niet thuis hoorde, stel ik hier de vraag op nieuw.

Is het normaal dat je je server admin moet contacten om bestanden van je server te laten verwijderen waarvan de permissions veranderd zijn? Deze bestanden kan ik namelijk niet deleten omdat ik geen 'acces' heb. Dus ik denk, ik verander gewoon de permissions naar de standaard-instellingen en delete ze daarna, maar dat ging niet door omdat ik zelfde de permissions niet meer kan terug zetten.

hopelijk wordt mijn post hier wel normaal behandeld.

Alvast bedankt

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:37
Als je een slotje hebt gekregen, is daar meestal een gegronde reden voor. Wat je dan zeker niet moet doen, is zomaar een nieuw topic openen (al is het ine een ander subforum).
Als je niet begrijpt waarom je een slotje hebt gekregen, dan mail je best de betreffende mod ff.

Verder zie ik eigenlijk niet wat jouw (dit) topic met programmeren te maken kan hebben, dus doe ik hem ook maar dicht.
Misschien kan je ff de Quickstart erop na lezen om te weten aan wat een goed P&W topic moet voldoen.
Aangezien je het echter nergens hebt over programmeren, een zelfgemaakt programma, of whatever, zie ik niet wat dit met p&w te maken heeft.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.