[sblive5.1] Rear speakers afstellen

Pagina: 1
Acties:

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:09
Ik ben een fanatieke CS speler en heb sinds een poosje een 5.1 speakerset. Samen met me Sb Live! 5.1 kaartje. Nu wil ik graag me rear speakers iets harder zetten dan me front speakers zodat het opvalt dat iemand achter mij loopt. Dus ik heb de nieuwste 5.1 drivers geinstalleerd van creative. Maar daar kan ik alleen instellen hoe hard me pas, of me mid speaker is.
Nu heb ik de omega search eens naargespit maar vind alleen problemen over rear speakers die uitvallen.
Nu is de vraag hoe kan ik me speakers instellen, is er een apart programma voor, want iemand die ik ken kan op zijn audigy 2 kaartje wel ze speakers apart afstellen.

Verwijderd

Wat voor een speakerset heb je dan, meestal kan je de balans tussen Front en Rear wel instellen.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Soortgelijke vraag: hoe kan je de l/r balans tussen de rears instellen op de SB Live player? Mijn ene rear staat nl. twee keer verder weg dan de ander. Je kan wel overal l/r balans aanpassen, maar dan gaan de fronts ook mee, terwijl die bij mij op gelijke afstanden staan.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:09
Zijn hier eigenlijk geen aparte programma's voor?

Verwijderd

Veel van de dingen die jullie vragen (volumes en balances onafhankelijk van elkaar regelen etc.) kun je op een SBLive/Audigy wél met de kX-drivers (zie kX Project website). Sterk aanbevolen. Veel beter geluid, honderd keer zoveel controle over je geluidskaart.

/me strangeloop is een groot fan van het kX project.

• insanity-
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2025

insanity-

Elite

Dit kun je instellen in je Surround Mixer. Die kun je installeren vanaf de CD. :)

Cycling champions are heroes pedalling in another world - Edward C.

Pagina: 1