Toon posts:

[ Mandrake 9.1 ] "Get Windows Fonts" Crash...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik in het Mandrake Control Center probeer de fonts van Windows the kopieren crashed het X window elke keer. De "Initial test" gaat nog wel goed, maar bij "Copy fonts on your system" gaat het fout. Daar blijft hij gewoon vast stilstaan. In Mandrake 9.0 had ik dit probleem ook al. Wat doe ik fout en/of wat is er aan te doen.

• bkor
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Volgens mij werkt het wel, maar duurt het onwijs lang (20+ minuten). Mandrake Control Center laat alleen geen voortgangsscherm zien. Zoiets had ik gelezen op de Mandrake Cooker mailinglist. Is dit de laatste release candidate? Zoja, dan kan je ook een bugreport insturen.

Verwijderd

Gek, bij mij ging het gisteravond prima, begon om 23u met de install, voor middernacht zat ik de nvidia drivers te installeren, (zorg dat je de kernel sources installeert met urpmi kernel-source(s) en doe: 'export IGNORE_CC_MISMATCH=true' voordat je 'rpmbuild -- rebuild NVidia_*' doet), heb ik wat programmas uitgeprobeerd, en ook de Windows fonts geimporteerd. Ik heb onder win expres MSoffice2k en WP2k geinstalleerd om veel fonts te hebben....
En dat duurde maar een paar minuten (zeker minder dan 5).

En van middernacht tot kwart voor 1 zat ik met mijn vriendin frozen bubble te spelen.... ;)

Stuur inderdaad maar een bugreport in (als je er niets over vindt in de bugsearch) naar het adres dat bkor geeft, o.a. met info over je systeem (bv win=fat32 of ntfs etcetc).

Ps kan de topictitel op een of andere manier gewijzigd worden naar: [Mandrake 9.1rc1] want anders komt hier straks verwarring over (tbv de search)...