Toon posts:

xp afsluit probleem (alweer een andere versie))

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
als ik XP afsluit gaat dat vaak niet goed.
je volgd de normale procedure en ziet ook de schermen slaap-afsluiten-opnieuw.
als ik kies voor afsluiten zie je even het blauwe scherm( niet altijd) en valt de menubalk weg en verder ..........helemaal niets meer

Ik blijf dus mijn buroblad achtergrond zien PC reageerd niet op muis, ctrl del, of andere handelingen het lijkt wel of de pc goed afgesloten is maar vergeten de spanning van het scherm af te halen.

wie heeft DE oplossing

specs pc amd 1700+, epoq mobo 8kha+, 512 Mb dane, xp prof, leadtec videokrt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Al Service Pack 1 voor WinXP geinstalleerd?

En heb je al de oplossing m.b.t. het afsluitprobleem voor WinXP uit de FAQ geprobeert?

[ Voor 52% gewijzigd door Han op 18-02-2003 13:11 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

als je een illigale versie van winxp hebt dan kun je SP1 niet instaleren. er is een pagina op inet waarbij je je code van winxp kan veranderen. (kweet zo 1,2,3 niet welke meer als het me later naar binnen schiet zal ik hem posten).
Je moet dan een aantal handelingen verichten en dan kun je hem gewoon downen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 13:15:
als je een illigale versie van winxp hebt dan kun je SP1 niet instaleren. er is een pagina op inet waarbij je je code van winxp kan veranderen. (kweet zo 1,2,3 niet welke meer als het me later naar binnen schiet zal ik hem posten).
Je moet dan een aantal handelingen verichten en dan kun je hem gewoon downen.
Woei! WinXP SP1 is uit! ***LEZEN*** :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Mag ik vragen waar de laatste reacties op slaan. Ik lees nergens dat de TS een illegale versie heeft of dat hij SP1 niet geïnstalleerd heeft.

Laten we niet te voorbarig conclusies trekken svp. Maar wat meer info over je installatie, en wat je reeds gedaan hebt om het probleem op te lossen is uiteraard zeer welkom.

/edit
Ltd. wat bedoel je met onderstaande post?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 13:30 ]

Verwijderd

dank u dank u _/-\o_ :P

Verwijderd

Woei WinXp SP! is uit.... dit is wat ik bedoelde...
Pagina: 1