Welk moederbord moet ik nou kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 18:35
Omdat ik binnenkort weer toe ben aan een upgrade ben ik mij weer als vanouds aan het orienteren. Nu was mijn oog gevallen op de Asus A7N8X Deluxe. Goeie recensies, betrouwbaar merk en een prima prijs. Nu lees ik heel veel berichten op diverse forums (dus ook hier) dat er veel problemen mee zijn. Toen dacht ik aan de Gigabyte 8PE667Pro. Weliswaar een Intelplatform maar goed, ook niet mis. Nu kom ik daar ook allerlei topics over tegen waardoor ik denk of ik er wel goed aan doe.
Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de Asus maar ik weet het inmiddels niet meer.
Ik heb dus 2 opties:

Asus A7N8X
2700+ proc. + koeler
2 x 256 DDR333

of:

Gigabyte 8PE667Pro
P4 2,6
2 x 256 DDR333

Wat zouden jullie doen?

Verwijderd

Welkom op GoT en lees de faq?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Voor welke doeleinden is de PC? Wat zijn de prijzen van de twee optie's?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

als ik nou zeg dat je een jetway met alles onboard moet kopen doe je dat dan????
Altijd kopen wat jou het beste lijkt, we kunnen niet voor je beslissen, lees wat reviews, zoek naar ervaringen van mensen en maak dan je keus.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:53

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit graag lezen eer je een topic opent
Het komt er concreet hierop neer: er wordt immers van een echte Tweaker verwacht dat hij/zij zélf zijn/haar eisen kan opstellen en daarna op zélf zoek gaat
Welkom op GoT en veel succes bij het zelf uitzoeken van wat het beste voor jou is. Als je dan specifieke vragen waar een search en Google geen uitkomst over bood overhoudt, zullen we je graag helpen het het beantwoorden ervan :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.