Muismat voor MX500?

Pagina: 1
Acties:

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:08

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Ik heb zelf de MX500 laatst gekocht, maar mijn oude muismat werkt niet goed met die muis... op sommige punten trilt die of verspringt hij.

Ik wil graag weten als jullie een muismat gebruiken met welke jullie een goede eravring hebben.

Verwijderd

Ik gebruik voor mijn MX700 en normale fellowes grijze muismat.

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:43
Ik hoor zelf veel goede verhalen over de func muismatten. Toeval dat ik nu zelf ook op zoek ben naar een goede muismat voor dezelfde muis.

Ik heb alleen geen idee waar ik zo een func muismat kan halen, zonder het gebruik van een credit-card.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

Exirion

Gadgetfetisjist

Zolang er maar geen onregelmatig/druk patroon op staat, of een foto. Ik gebruik 'm zowel op een egaal zwarte muismat, een wit bureaublad als op een houtmotief bureaublad. Werkt allemaal prima.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik gebruik de Everglide Optical:
Afbeeldingslocatie: http://www.everglide.de/img/EGGIGOPSM.jpg

Werkt wel goed.. Alleen hij is niet buigbaar.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
n00bs schreef op 18 February 2003 @ 12:42:
Ik heb zelf de MX500 laatst gekocht, maar mijn oude muismat werkt niet goed met die muis... op sommige punten trilt die of verspringt hij.
Doet ie dat trillen alleen op de muismat op verschillende punten? Probeer s een ander oppervlak.

slightly
offtopic:
Ik had namelijk ook een optische logitech muis. (Die donkerblauwe.) Maar de cursor trilde ook als ik de muis helemaal niet gebruikte ofzo.. Op het laatst bewoog ie naar rechts als ik naar linx wou.. :?
Heb m maar teruggebracht toen.. (was inmiddels de 3e optische logitech muis die ik terugbracht).

Ik werk nou weer met mijn logitech met bal. ;)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Alleen op bepaalde punten van de mat
Maar die mat is zowiezo niet lekker egaal... sommige stukken zijn gladder dan andere punten.

Ik hoop dan ook dat ik ergens NIET online een winkel kan vinden met goede matten voor opticals

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Veel reacties zeg :o

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:48

MaNdM

1000-dingen-doekje

Exirion schreef op 18 February 2003 @ 12:47:
Zolang er maar geen onregelmatig/druk patroon op staat, of een foto. Ik gebruik 'm zowel op een egaal zwarte muismat, een wit bureaublad als op een houtmotief bureaublad. Werkt allemaal prima.
Heb je wel eens een standaard muismat die egaal is van dichtbij bekeken ;)

Ik gebruik zelf een gewone zwarte muismat met een opdrukje erop, hij wil wel eens flippen bij de scheingslijn tussen de opdruk en het egale oppervlak. Het is belangrijk dat je een mat oppervlak hebt, met glans "ziet" de muis niet genoeg en gaat hij idd flippen. Die muismat die hierboven staat lijkt mij ook een goed idee hoewel een standaard stoffen oppervlak al meer dan genoeg moet zijn... een plaatje triplex zou al goed zijn zelfs, zolang het maar geen glanzend oppervlak is dus...

To be determined...

• Icefellow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 20:34
icemat iets voor je mayb? www.icemat.com (ja is alleen online te bestellen zo ver ik weet :S)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Topicstarter
Vrij duur die Icemat ;)

Ik ga wel op zoek naar een mat-zwart egale muismat... ff kijken of dat wat is

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb zelf voor al m'n pc's van die Fellowes dingen gekocht en ben daar erg tevreden mee. Werkt goed voor optische en niet optische muizen. Wat ook erg fijn is aan die matjes is dat ze zo lekker dun zijn beter dan die standaard muismatjes.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Verwijderd

Ik heb zelf de MX500 icm func1030... heerlijk :7

Hier trouwens linkje waar ik hem heb besteld: http://www.indiweb.de/en/...detail=true&produkt_id=49

Hij is niet goedkoop, maar ja 8)

• Ed_Capone
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-07-2025

Ed_Capone

Het leven is geen bitterbal

Icefellow schreef op 19 February 2003 @ 14:02:
icemat iets voor je mayb? www.icemat.com (ja is alleen online te bestellen zo ver ik weet :S)
Duur maar moet wel HEEL goed zijn.

Voor 90% juist zijn is nog niet zo goed als stilte.

• Da_RoNiN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-04 13:58

Da_RoNiN

Oclama?

Ik ga nog steeds voor de everglide giganta , met mijn mx500 werkt ie perfect :)

Kenners weten waarom

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08 20:10
Afbeeldingslocatie: http://www.clanbase.com:8000/cbmat_red.gif
Is Icemat, maar dan met ClanBase logo, wel cool toch :)

Hier te koop:
http://server1.clanbase.com/icematnl/
Pagina: 1