Bij het opstarten van de PC blijft hij altijd hangen. Vlak voordat het syteem Windows XP Pro opstart, blijft het systeem hangen. Linksbovenin verschijnt een streepje dat blijft knipperen. Ik kan het systeem nu alleen nog resetten, waarna Windows XP automatisch aangeeft dat hij niet goed afgesloten is. Door op ENTER te drukken kan ik Windows nu fatsoenlijk opstarten. Het vreemde van het verhaal is dat hij alleen blijft hangen als het systeem langer dan ongeveer 10 minuten heeft uitgestaan. Schakel ik het systeem in Windows uit en druk daarna weer op de "AAN" toest, start Windows normaal op.
Een herinstallatie heeft niet geholpen. De vervanging van de batterij heeft eveneens niet geholpen (mijn tijd en datum lopen nu eindelijk weer fatsoenlijk, batterij was bij aanschaf al bijna leeg), een BIOS update hielp ook niet. In de beginfase had ik dit probleem niet met dezelfde configuratie!!!! vreemd.... Ik verwacht zelf dat het ECS board het probleem veroorzaakt. Iemand enig idee of heeft toevallig hetzelfde probleem??
grtz, François
Een herinstallatie heeft niet geholpen. De vervanging van de batterij heeft eveneens niet geholpen (mijn tijd en datum lopen nu eindelijk weer fatsoenlijk, batterij was bij aanschaf al bijna leeg), een BIOS update hielp ook niet. In de beginfase had ik dit probleem niet met dezelfde configuratie!!!! vreemd.... Ik verwacht zelf dat het ECS board het probleem veroorzaakt. Iemand enig idee of heeft toevallig hetzelfde probleem??
grtz, François