Ik ben zoals topic titel al aangeeft op zoek naar een linux router op flop, want m'n P-100 met 32MB mem heeft geen zin in NT naar SP 6 op z'n 200MB HD. Coyote linux draai ik er nu op op flop, en dat werkt prima. Nu wil ik er alleen wel m'n printer weer op kunnen gebruiken. Coyote ondersteunt dit niet. Het gaat om een paralelle canon BJC 3000 printer. Is er een mogelijkheid dit op coyote te laten draaien? De freesco site is helemaal brak, ik heb zo'n idee als ik naar datums kijk en hoeveelheid niet werkende links dat de support daarvan gestopt is...
Wat voor routerflop raden jullie mij aan? Eventueel mag er iets op HD staan, maar er is maar zo'n 200 MB ruimte...
Ik ben erg tevreden over Coyote dus als ik die kan blijven gebruiken zou beste zijn. In de forums niets over te vinden, ze zeggen dat ze er geen mogelijkheden voor hebben gebouwd. Maar dat moet toch wel mogelijk zijn? Linux-fans hier? Ik ben wel een fan maar ook linux-n00b
Wat voor routerflop raden jullie mij aan? Eventueel mag er iets op HD staan, maar er is maar zo'n 200 MB ruimte...
Ik ben erg tevreden over Coyote dus als ik die kan blijven gebruiken zou beste zijn. In de forums niets over te vinden, ze zeggen dat ze er geen mogelijkheden voor hebben gebouwd. Maar dat moet toch wel mogelijk zijn? Linux-fans hier? Ik ben wel een fan maar ook linux-n00b