Toon posts:

Zonnet inclusief

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met een Zonnet inclusief abbo?
Vandaag zou het geactiveerd worden, maar kan er nog steeds geen gebruik van maken.

Verwijderd

Bij zon is alles lang zaam (bij mij bijna een maand).

Wacht nog een paar dagen en bel het hoofd kantoor (niet de TD, die is niks)

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-08 14:18
Ik heb Family, en heb 2 maanden moeten wachten voor het werkte!! ff wachten nog denk ik!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:34

EXX

EXtended eXchange

LOL, hoe was dat muziekje ook al weer bij hun spotje van Zonnet family breedband? Juist: "No time to waste, I gotta move with haste". Niet dus :P

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Zon Inclusief is volgens mij gewoon een soort prepay inbel verbinding dus niks ADSL is dus heel anders en kan veel sneller want daar hebben ze het niet druk is alleen bij de ADSL afdeling.

Bel je wel in met het juiste nummer ?? Staat ook jouw uitgaande nummerweergave aan ?

Hier keken ze bij Zon2 namelijk naar. Belde je van verkeerd nummer in dan kon je niet inloggen.

Verwijderd

Gemiddelde activeringsdatum van Zon Inclusief ligt op circa 7 dagen na aanvraag van 't abonnement. Is dit bij jou ook het geval?
Indien je ISDN hebt, belt je modem wel uit met het nummer wat je hebt doorgegeven? (probeer bijvoorbeeld in de inbelverbinding het nummer van je mobiel neer te zetten en kijk dan welk nummer er in je mobiel komt te staan).
Heb je een geheim nummer/nummer weergave uitstaan? Dan kun je ook geen verbinding krijgen (foutmelding 691).

Weet je zeker dat je username en password goed zijn? Kun je bijvoorbeeld wel e-mail ophalen?
Heb je het juiste nummer ingevoerd: 06760-01010?
Kun je wel inbellen op Zon Gratis: 06760-75030?

Verwijderd

Topicstarter
Alles is goed ingesteld. Ze hebben afgelopen vrijdag het geld van mijn rekening afgehaald. Nu belde ik gisteren en zeggen ze dat ze het geld nog niet hebben ontvangen. Net heb ik nog ff mijn mail bij zonnet gechecked en zeggen ze opeens dat er idd iets is misgegaan en dat ze het zo snel mogelijk proberen te verhelpen!

Wat een klunzen

Verwijderd

Topicstarter
HaHa, ik vraag me af wat bij Zonnet snel betekend. Heb ze net nog eens een boos mailtje gestuurd. Ik betaal namelijk niet om daarna nog geen gebruik te kunnen maken van hun diensten!
Nog meer mensen problemen gehad bij Zonnet?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik kan eindelijk gebruik maken van Zon inclusief!!!
Pagina: 1