The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Je kunt het natuurlijk proberen en dan in de bios de max temp op 60 graden zetten of zo.
Als je die beveiliging in je bios niet hebt, niet aan beginnen want het gaat gegarandeerd mis.
En op een hogere stand?beschuitfluiter schreef op 18 February 2003 @ 12:03:
misschien met een airduct erbij wel... maar ik vind het een risky plan eerlijk gezegd
ALS je het probeert; iig op de hoogste stand beginnen natuurlijk!
en misschien je XP wat trager laten draaien om te beginnen
[ Voor 13% gewijzigd door beschuitfluiter op 18-02-2003 12:12 ]
¯\_(ツ)_/¯
ok niet want niet alles van die luchtstroom pakt de CPU koeler. Daarom lijkt een fanduct dan handiger. Je kan het op zich best proberen
Je kan ook nog een extra 80mm enermax kopen en die op de laagste stand zetten met een fanduct op cpu.
3e optie: de huidige koeler modden zodat ie op 7v draait.
Dan koelt hij toch nooit genoeg?executor schreef op 18 February 2003 @ 12:12:
3e optie: de huidige koeler modden zodat ie op 7v draait.
Een 80mm heeft een veel lager airflow op de laagste stand dan die cooler die nu op de CPU zit. En waarom zou ik dan een fanduct kopen? er kan een 80mm op mijn headsink.executor schreef op 18 February 2003 @ 12:12:
Je kan ook nog een extra 80mm enermax kopen en die op de laagste stand zetten met een fanduct op cpu.
Maar ik kan mischien wel een enermax 80mm op 7v, de laagste stand (als hij dan nog draait
[ Voor 63% gewijzigd door The Dud3 op 18-02-2003 12:19 ]
Verwijderd
Aargh, die dingen bestaan niet in die maten. Anders weet ik het ook nie. Misschien gewoon een 80x80 mm fan nemen
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 12:24 ]