Toon posts:

vraag over Pinnacle Instant Copy

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het wil maar niet werken bij me, na een of 2 gig houdt het op en krijg ik een foutmelding van XP. :'( De software lijkt me goed geinstalleerd en de dvd-brander van Philips net zo. >:) Heeft iemand er al mee gewerkt?
Ik hoor het graag...

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De drive waar je dit op doet, is dit soms een fat32 indeling?
zoja dan dien je schijf te converteren naar NTFS.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 10:36

megaleo

Special member

Idd. Fat32 gaat maar tot 2GB. Kan namelijk geen grotere bestanden aan. Vandaar dat je dus NTFS moet gebruiken.
edit:
Hier was pas ook al een vraag over 8)7

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar de resultaten van dit programma. Iemand al iets getest? Als ik lees wat het programma kan (alles kopieeren incl. menu e.d.) ben ik zeker van plan het aan te schaffen... maar wil eerst graag horen wat de ervaringen zijn. Iemand?

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 10:36

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 11:49:
Ik ben benieuwd naar de resultaten van dit programma. Iemand al iets getest? Als ik lees wat het programma kan (alles kopieeren incl. menu e.d.) ben ik zeker van plan het aan te schaffen... maar wil eerst graag horen wat de ervaringen zijn. Iemand?
offtopic:
Misschien kun je daarover dan een nieuw topic openen met alle ervaringen etc. van andere gebruikers?? Idee! :*)

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:30
Heb er aardig wat dvd's mee gedaan. En tot nu toe is het allemaal erg positief. Het scheelt erg veel werk vergeleken zelf aan de slag met cce en tal van andere proggies. En FAT32 heeft trouwens een 4 gb filesize maximum, dus daar ligt het niet aan. Let alleen op als je aanschaft dat je build 91 hebt. build 80 (wat nu nog veelal in de winkel ligt) is niet erg nauwkeurig met de grootte en ietwat buggy.

Verwijderd

Fakir, kun je misschien ook vertellen wat je ervaring is met DVD's die Kopieer-beveiligd zijn, dat wil me nog niet echt lukken ;-)

Verwijderd

ik wil net het programma voor het eerst gebruiken maar hij geeft nadat ik start indruk een fout bij schrijven of zo.
mijn schijf is by the way ntfs.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:48
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 19:20:
Fakir, kun je misschien ook vertellen wat je ervaring is met DVD's die Kopieer-beveiligd zijn, dat wil me nog niet echt lukken ;-)
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 11:05:
ik wil net het programma voor het eerst gebruiken maar hij geeft nadat ik start indruk een fout bij schrijven of zo.
mijn schijf is by the way ntfs.
Hebt je Dvd Decrypter al op je dvd losgelaten?

[ Voor 25% gewijzigd door Jeroen Blom op 11-03-2003 11:09 ]

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

moet je hem eerst decrypte dan???
hij flikt het bij een copy ook.
hij geeft die melding bij het lezen.
dus hoe kan hij dan een schrijf fout geven.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 11:46 ]

• BadMotha
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2024

BadMotha

be creative!

hebben jullie veel kwaliteitsverlies?
bijvoorbeeld bij snel bewegende beelden.
las ergens anders dat de bitrate fors naar beneden gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door BadMotha op 11-03-2003 11:58 ]

oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-

Verwijderd

bij mij werkt het nog niet.
no details yet.

• MarSee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
Hier werkt het op zich wel goed, ik krijg alleen als ik alleen maar NL subs kies geen NL subs :(

Iemand die misschien weet hoe en waarom?

En ja ze zitten wel op de originele dvd :P

Greetz MarSee

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 17:30
BadMotha schreef op 11 maart 2003 @ 11:57:
hebben jullie veel kwaliteitsverlies?
bijvoorbeeld bij snel bewegende beelden.
las ergens anders dat de bitrate fors naar beneden gaat.
Op een tv merk je het niet, op een beamer zou je als je gaat zoeken e.e.a zien. Voor actiefilms met veel bewegende beelden is CCE nog steeds het beste.

@ericnr1: wat jeroen ook al zei. eerst even met dvddecrypter of speedripper naar schijf zetten. Mijn voorkeur is dvddecrypter als image en dan met bijv daemon koppelen.
Pagina: 1