Toon posts:

Welke ADSL provider het best voor online gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal, ja hoor het was weer niet best gisteravond met online gamen een ruk verbinding het gaat me zo zoetjes aan flink de keel uit hangen.

Ik heb kabel Wanadoo en dan de Premium verbinding. Noem het maar gewoon een sukkel verbinding.Elke maandag en dinsdagavond loopt die verbinding van geen meter, gek wordt je er van,en ja ik heb al heel veel geklaagd bij die Wanadoo lui maar vergeet het maar.

Even het volgende: ik heb altijd een Download van 75k en 550 connecties per minuut de ping naar de server (in de USA) is rond de 200. Overdag gaat het altijd goed maar s'avonds als de hele buurt op het net gaat wordt het volkomen hut.

Volgens mij is de load te groot op de kabel klopt dat?

Maar ik ben het zat en ga over op ADSL desnoods een 2-8 Mbit verbinding als ik s'avonds ook maar normaal online kan gamen.

Graag hoor ik van jullie jje eigen ervaring met bijv: KPN , Cistron, Speedlinq ,enz,enz,enz.

Bijvoorbaat dank,Marteezz

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
ADSL is voor gamen wel ok ivm lage pings. Een provider kies je zelf naar je eigen keuze, check eens de faq. over het algemeen zijn xs4all/cistron/planet toch wel de "betere" providers.

Verwijderd

ik heb sinds 1,5 maand hccnet adsl plus (200kb/s download en 32kb/s upload) ik heb soms een ping van 8 op een ut2003 server.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik heb ADSL Basic bij Xs4all en ik heb nooit problemen met de verbinding :). Altijd een goeie ping met bv Counter-Strike (Als ik in een goeie server zit ;)).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:56:
Hoi allemaal, ja hoor het was weer niet best gisteravond met online gamen een ruk verbinding het gaat me zo zoetjes aan flink de keel uit hangen.

Ik heb kabel Wanadoo en dan de Premium verbinding. Noem het maar gewoon een sukkel verbinding.Elke maandag en dinsdagavond loopt die verbinding van geen meter, gek wordt je er van,en ja ik heb al heel veel geklaagd bij die Wanadoo lui maar vergeet het maar.

Even het volgende: ik heb altijd een Download van 75k en 550 connecties per minuut de ping naar de server (in de USA) is rond de 200. Overdag gaat het altijd goed maar s'avonds als de hele buurt op het net gaat wordt het volkomen hut.

Volgens mij is de load te groot op de kabel klopt dat?

Maar ik ben het zat en ga over op ADSL desnoods een 2-8 Mbit verbinding als ik s'avonds ook maar normaal online kan gamen.

Graag hoor ik van jullie jje eigen ervaring met bijv: KPN , Cistron, Speedlinq ,enz,enz,enz.

Bijvoorbaat dank,Marteezz
search pllzzz :O

Online gamen met ADSL light?
Gamen Kabel of ADSL
Demon ADSL goed voor gamen???
Wanadoo broadband basic sneller
Iemand ervaring met ADSL

Mja hier kan je vast wel wat mee, anders ff verder zoeken met http://search.gathering.tweakers.net/forum.php/find en dan op bijvoorbeeld: "adsl gamen"

veel geluk.

superB

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:21
planet is af te raden voor adsl
kep een clanm8 die heel erge lag problemen heeft.
ik heb zelf HCC en nooit een probleem gehad (beide mxstream van kpn btw)

Bier, Whiskey en Metal!!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Lord_Mithril schreef op 18 February 2003 @ 11:24:
planet is af te raden voor adsl
kep een clanm8 die heel erge lag problemen heeft.
ik heb zelf HCC en nooit een probleem gehad (beide mxstream van kpn btw)
Das dus pure BS. Ik gebruik nu al 2 jaar Planet ADSL comfort en heb echt nog nooit problemen gehad met de verbinding of ping. Dus als 1 iemand erge lag heeft met planet is planet meteen af te raden? beetje krom niet.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vacuumcleaner schreef op 18 februari 2003 @ 11:47:
[...]

Das dus pure BS. Ik gebruik nu al 2 jaar Planet ADSL comfort en heb echt nog nooit problemen gehad met de verbinding of ping. Dus als 1 iemand erge lag heeft met planet is planet meteen af te raden? beetje krom niet.
[rml][ planet adsl] waarom is mijn ping zo hoog?[/rml]

Niet zo positief allemaal..

🌞🍃

Verwijderd

Ik heb nu ruim anderhalf jaar adsl advanced via planet en het bevalt me uitstekend , altijd lage ping en nooit last van packetloss , dik tevreden dus (woon in almere) maar het is wel wat prijzig

Verwijderd

code:
1
2
3
4
Antwoord van 130.161.36.97: bytes=32 time=28ms TTL=54
Antwoord van 130.161.36.97: bytes=32 time=28ms TTL=54
Antwoord van 130.161.36.97: bytes=32 time=27ms TTL=54
Antwoord van 130.161.36.97: bytes=32 time=27ms TTL=54

Planet ADSL Comfort.

Verwijderd

Mja de laatste maand heeft ongeveer heel planet (ik ook) savonds ping 100-400 gehad. Het is nu voor mij iig opgelost, maar ik zou planet zeker niet aanraden.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Reply from 130.161.36.97: bytes=32 time=19ms TTL=54
Reply from 130.161.36.97: bytes=32 time=14ms TTL=54
Reply from 130.161.36.97: bytes=32 time=13ms TTL=54
Reply from 130.161.36.97: bytes=32 time=14ms TTL=54
Xs4all Fast ADSL met KaZaA

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 19:18
8Mbit ADSL is overdreven voor games (tenzij je ze allemaal wil downloaden ;) )
een basic abo van de betere providers (hint: xs4all) is echt genoeg. de rest kun je beter investeren in games en een goede pc :)

TheS4ndm4n#1919

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 08-01 15:39
ik heb al 1,5 jaar een mxstream verbinding (768k/128k) met als ISP planet internet en het gamen loopt als een tiet, nooit loss, lekkere pings, en waaar kl3utjah last van had heb ik niet gehad hier

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Ik heb ook planet ADSL, meestal een ping van rond de 20~40 op nederlandse server en 70~100 op buitenlandse servers.

Dus het onzin dat planet echt slecht is. Maar neem alsjeblieft een andere provider, want teveel drukte op de planet servers is ook niet goed natuurlijk :)

Je moet gewoon kijken welke provider je het meeste krijgt voor het minste geld (demon?)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Damens en heren: het KAN per regio verschillen natuurlijk. Dat planet ADSL in Lutjebroek goed werkt wil niet zeggen dat dat ook in Rotterdam zo is :)

• BaBBeloedie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2025
vacuumcleaner schreef op 18 februari 2003 @ 11:47:
[...]

dat is dus absoluut geen pure BS ik heb nu ook al 4 maanden last van hoge pings e.d. en heb ook planet... iedereen die ik verder ken met planet heeft ook lost van hoge pings dus planet is idd afteraden

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 08-01 15:39
misschien ligt dat wel aan jouw instellingen en configuratie?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
fetcher schreef op 18 February 2003 @ 13:07:
Damens en heren: het KAN per regio verschillen natuurlijk. Dat planet ADSL in Lutjebroek goed werkt wil niet zeggen dat dat ook in Rotterdam zo is :)
Maar wil je dat risico nemen?
Over sommige ISPs hoor je niks, of bijna niks, negatiefs, over andere weer verschillende meningen en over de andere ISP alleen maar negatieve dingen.

Als het qua geld niet zo enorm veel scheeld, zou ik het wel weten, de ISP waar erg weinig negatieve reacties over zijn.
XS4ALL dus :+

Qua bandbreedte moet je zorgen dat je minstens 64kbps uploadsnelheid hebt, alhoewel meer (128) beter is, vooral als je je verbinding nog deelt. :)
Downloadsnelheid is bij iedere ADSL ISP genoeg.

🌞🍃

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Mja, hier zijn al zoveel topics over geweest, kijk voor de grap eens in IT.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.