Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

drive onafhankelijke activity leds

Pagina: 1
Acties:
  • 15 views sinds 30-01-2008

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
als iemand hier nou eens een nederlandse handleiding van weet te schrijven, want me engels is wel goed maar dit gaat me toch iets te ver met al die technische termen

http://forums.bit-tech.ne...ead.php?s=&threadid=23567

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Wat valt er niet aan te snappen?
Beetje basis-Engels is toch wel vereist op een forum over computertechnologie.

• whocarez
wat valt er aan te snappen die gozer schrijft zo nu dit nu dat nu zus nu zo en dan klaar.

okay das het zelfde als ik zeg zo zet je een citrix farm op tegen iemand die het nog nooit heeft gedaan.

me engels is goed alleen me technische kennis op dat gebied in het engels is niet al te best snappie.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 10:37
Zo technisch is het niet,

het gaat er om dat je op pin 39 van iedere aangesloten harddisk een ledje aansluit.
Blijkbaar wordt pin 39 laag gemaakt (lees: verbonden met 0v) bij HDD activiteit. Weerstandje er tussen voor stroombeperking en klaar is kees.

Je kunt het hele proces heel mooi uitpluizen aan de hand van de plaatjes.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• insan1ty
bphderuyter schreef op 18 February 2003 @ 11:02:
wat valt er aan te snappen die gozer schrijft zo nu dit nu dat nu zus nu zo en dan klaar.

okay das het zelfde als ik zeg zo zet je een citrix farm op tegen iemand die het nog nooit heeft gedaan.

me engels is goed alleen me technische kennis op dat gebied in het engels is niet al te best snappie.
Er staan nog wel plaatjes bij man..
Goed dan. Je knipt draadje nr 39 door van je IDE kabel en sluit er een weerstand op aan. Aan het andere eind hang de kathode van je LED.
Afbeeldingslocatie: http://www.zapwizard.com/ide/led_schematic.jpg
De anode van je led hang je vervolgens aan je +5V bijvoorbeeld.
Zo moeilijk was dat toch niet?

Verder wilde ik nog even opmerken dat we in de Nederlandse taal leestekens en hoofdletters gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door insan1ty op 18-02-2003 11:10 ]

• whocarez
ben dyslectisch dus zie zulk soort dingen niet.

maar dattie er 1 ledje aan hing snapte ik ook nog wel, maar hoe deedtie dat dan met dat filmpie
waarin meerdere led's brandde

• insan1ty
bphderuyter schreef op 18 February 2003 @ 12:52:
ben dyslectisch dus zie zulk soort dingen niet.

maar dattie er 1 ledje aan hing snapte ik ook nog wel, maar hoe deedtie dat dan met dat filmpie
waarin meerdere led's brandde
Als je dyslectisch bent zie je toch zeker het verschil tussen hoofd- en kleine letters wel. Het lezen en schrijven van woorden gaat dan alleen moeilijker.

Enneh dat deed ie gewoon op de zelfde manier, maar dan op een andere plaats knippen he..

• whocarez
aha je hebt dyslectie op letters e.d. en hoodletter gebruik dubbele letters en dat soort ongein zijn meerdere soorten van. als ik praat bral ik vaak ook aan 1 stuk door.

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

De termen die je niet begrijpt zou je kunnen vertalen met bijv. babylon (www.babylon.com). Verder zijn de fototjes en schematjes zeer duidelijk, als je er dan nog niet uitkomt moet je misschien eens bij jezelf te raad gaan of je wel aan deze mod zou beginnen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.