Toon posts:

Barebone (goeie keus?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er over te denken een barebone te kopen, om m'n dvd's, DivX, mp3's mee af te spelen. M'n muispijltje kwam toen op de MSI Metis 266
Is dit een goede keuze...

ik heb deze gekozen om:
m'n oude cpu (athlon 900) erin te stoppen.
er een 6 channel geluidskaart in zit
mooi design

Ik moet wel ddr geheugen kopen, dus ik heb eigelijk liever een barebone met sdram (omdat ik die nog heb liggen, maar een ddr staafje kost maar 50€ dus dat valt nog mee)
En er zit geen tv/out op... kan ik daar m'n creative encore DXR3 kaart dan voor gebruiken (dus ook voor divx te kijken)?

kortom. is dit voor mijn wensen een leuke barebone? of heeft iemand anders nog leuke suggesties?

Verwijderd

waarom koop je geen Xbox? is namelijk voor thuis ook erg leip.

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Een dxr3 gaat er niet in. Volgens de site passen allen low profile pci kaarten en die encore is volledige hoogte. Verder speelt dat ding ook geen divx, alleen mpeg varianten.
Wat je wel vaak tegenkomt is een apart daugterboard voor de tv out. Misschien is dat hier ook wel mogelijk. Maar dat zou dan bij de specs van het moederboard moeten staan..

BTW Xbox is idd leip :P

[ Voor 4% gewijzigd door Snijkoek op 18-02-2003 11:01 . Reden: Xbox ]

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... sja... dan moet je er zo'n afstandsbediening bij hé?...
maar ja.. m'n vriendin zit altijd te zeiken als ik er geen sub's bij heb :/ en dat kun je er bij proppen dacht ik ... of wel?
en games moet je kopen.... :X want ik heb geen dvd fikker!

[edit]
sja... valt te overwegen zo'n xbox... ben dan denk ik wel goedkoper uit _/-\o_ hehe!
is zo'n ding wel 5.1???

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 11:11 ]

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Als je er een mod chip inzet heb je alleen een keyboard en muis nodig, die je aan kan sluiten via een convertor. Die zijn vaak wel te koop op de plaatsen waar je ook een modchip kan halen. Vervolgens zet je de mandrake xbox linux derop en klaar. Kan je de divx via het netwerk of van cd spelen, heb je geen dvd fikker nodig of wat...

En er zijn als je goed zoekt best wel goedkoop spellen te koop (wel wat ouder maar nog steeds niet echt ouder dan een jaar)

Edit: Als je een advanced scart cable erbij neemt heb je een optical out erbij -> 5.1 dus :)

Edit2: TV-Out is echt magisch van zo'n ding...

[ Voor 15% gewijzigd door Snijkoek op 18-02-2003 11:12 . Reden: 5.1 geluid + TV-Out ]