Toon posts:

Telfoon verzekeren waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb sinds enkele maanden een P800, nu iedereen weet wat het is durf ik hem niet zo goed ergens te laten liggen, ik wilde hem verzekeren maar bij mijn verzekeraar "Centraal Beheer" ging het niet, bij vodafone ook niet omdat ie niet daar is gekocht, iemand die me wil of kan helpen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Bij de winkel waar je hem hebt gekocht?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Chaos2K
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-03-2022
XceeD schreef op 18 februari 2003 @ 10:41:
Bij de winkel waar je hem hebt gekocht?
Ik denk dat dat moeilijk zal gaan, want in mijn herinnering heeft webwatcher hem als 1 van de eerste geïmporteerd uit Amerika... Loopt vast nog ergens een draadje over...

/Ontopic:

Ik zou gewoon eens wat verzekeraars afbellen, of je eigen tussenpersoon eens vragen.

Verwijderd

Zou em helemaal niet verzekeren. Je betaald je blauw aan die verzekeringen. Staat niet in verhouding. Gewoon een beetje voorzichtig zijn ;)

• mph_rbi
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

mph_rbi

dus ...

ik heb de mijne via mobileplaza.nl verzekerd. EUR 7,50 per maand ben ik kwijt (toestel > EUR 600)
Dit moet wel binnen 7 dagen na aanschaf

dus ...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Damn... bij een van mijn (oude) klanten kon je je GSM laten verzekeren.... Ben alleen de naam kwijt |:(

Ik ga ff opzoek -> BRB

[ Voor 21% gewijzigd door BtM909 op 18-02-2003 10:49 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 10:38:
[..]nu iedereen weet wat het is [b]durf ik hem niet zo goed ergens te laten liggen[/b[..]
Ehm, er is geen betaalbare verzekering te vinden die dergelijke nalatigheid zal verzekeren hoor... "Tja, ik had hem op tafel laten liggen" -> "Ow, helaas, dat dekken wij niet, maar bedankt voor u veel te hoge maandelijkse premie hoor, Goedenmiddag"

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Laten liggen valt onder het kopje, onbeheerd achterlaten.

wordt nergens gedekt!..

actua is opzich wel een goede verzekeraar!

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Chaos2K
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-03-2022
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:38:
Hallo,

Ik heb sinds enkele maanden een P800, nu iedereen weet wat het is durf ik hem niet zo goed ergens te laten liggen, ik wilde hem verzekeren maar bij mijn verzekeraar "Centraal Beheer" ging het niet, bij vodafone ook niet omdat ie niet daar is gekocht, iemand die me wil of kan helpen.
offtopic:
Op zich is dit natuurlijk ook het kruis dat alle "nieuwe-geile-gadget-hebbers"moeten dragen... Zo is mijn NAPA mp3 discman een keer bijna gejat, maar mijn oude sony walkman nog nooit :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Chaos2K op 18-02-2003 10:58 ]

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

bij t-for telecom heb ik pas zelf een telefoon gekocht en verzekering afgesloten, vriendin van me was met me mee en vroeg of zij ook haar foon daar kon verzekeren (daar niet gekocht) en dat bleek gewoon mogelijk te zijn! (ze heeft het nog niet gedaan overigens, maar dat maakt natuurlijk niks uit voor dit verhaal :P)

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is idd, dat ie uit de states komt, en de meeste winkels zeggen ja je moet hem hier gekocht hebben! :) en het niet ouder zijn dan 7 dagen is geen probleem, ik maak wel een bon :)

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Bij de Rabobank kun je gewoon een kostbaarheden verzekering afsluiten. Dat heb ik ook met mijn laptop gedaan.

de betaler vervuilt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je hebt in Rotterdam (volgens mij :?) een bedrijf zitten: Harmony. Ik kan alleen hun website niet meer vinden!

Succes met zoeken :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1