[XP] Q811630 Update geeft error

Pagina: 1
Acties:

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:52

shlammod

dus.... enzo....

Topicstarter
Als ik de update Q811630 van windowsupdate wil uitvoeren, krijg ik de volgende error (nadat ik hem heb gedownload. De automatische versie krijg ik error op de website, of wil niet installeren)

Q811630 Setup Error.
Setup could not verify the integrety of the file Update.inf. Make sure the Cryptographic service is running on this computer.

Ik heb in mijn services gekeken en deze draaide gewoon.
Verder ben ik hier nog wezen zoeken op integrity en Update.inf (hier) en in de FAQ gekeken.

Oplossing voor XP SP1 Probleem al geprobeerd, zelfde probleem.

Ik begin t een beetje vervelend te vinden. Geloof dat ik nu al bijna een halve maand elke dag de melding krijg dat er ee nieuwe update beschikbaar is.

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

"Setup Could Not Verify the Integrity of the File" Error Message Occurs When You Try to Install Windows XP Service Pack 1
Gewoon even gezocht op 'Cryptographic' (vond ik wel een leuk woord :P) op support.microsoft.com in Windows XP.
Als ik even snel kijk betreft het een andere oplossing dan genoemd in dat topic :).

• shlammod
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 23:52

shlammod

dus.... enzo....

Topicstarter
Ik kom tot stap 7. Wanneer ik daarna de dir ga renamen krijg ik de melding XSD-Knight.
Ik heb 'simple file sharing ook al uit gehad (om rechten te veranderen) maar ook dat hielp niet. Om een of andere manier kan ik de dir niet renamen. Ik ga nu eens kijken of ik perongeluk zoals bij W2K op een command-promt kan booten.
Thanx for the info anywayz

EDIT:
Inmiddels heb ik XP opgestart met Directory Services Restore mode option
Kan nu wel de dir hernoemen en inmiddels stap 8 ev. ook doen.
Inmiddels is de update nu aan het draaien.

De link die Compubiter gaf mag wat mij betreft wel in de FAQ (Als deze er nog niet in stond) volgens mij is deze wel handig en dat daarbij dan in de DSR modus opgestart moet worden.

[ Voor 44% gewijzigd door shlammod op 18-02-2003 11:43 ]

it's all fun and games, 'till someone loses an eye. Then it's just fun you can't see