[win 2k pro] memory dump

Pagina: 1
Acties:

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
Ik heb hier een laptop met win 2k pro voor me liggen.. Deze laptop is net gemigreerd naar windows 2000 (sinds 3 weken) en in die drie weken heeft deze al 5 keer dumping fysical memory gehad... Ik ben nu al opnieuw aan het opstarten en aan het doen geweest alleen ik kan het niet namaken. Weet iemand of ik ergens kan bekijken wanneer dit opgetreden is?? of weet iemand hoe ik deze storing snel kan namaken?

PS dumping memory gebeurde 2 keer tijdens opstarten en 3 keer gewoon midden op de dag tijdens het werken..

Kan een modje ff de titel aanpassen?? Ben vergeten erachter te zetten waar het om gaat..

[ Voor 9% gewijzigd door Apen-nootjes op 18-02-2003 10:17 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien dat je hier wat aan hebt? Windows Crash/Memory dumps FAQ
Kan een modje ff de titel aanpassen?? Ben vergeten erachter te zetten waar het om gaat..
Wat wil je erachter hebben? :) Geef even door via topicreport of Schop een Modje.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Topicstarter
ja.. dankje... heb ik inderdaad wat aan... Sorry dat ik niet verder kijk als m'n neus lang is en ik dus de FAQ niet gezien heb :o

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate