Toon posts:

[Creative] audio 4.1 aanbieding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag vanmorgen in de krant een aanbieding bij Mycom:

Creative 4.1 speakerset voor 69 euro + 25 gratis lege cd's.

Aangezien ik wel toe ben aan nieuwe boxjes wil ik graag jullie advies en ervaringen omtrent dit audiosetje hebben. Is het wat? Wat vinden jullie van de prijs? zijn er betere alternatieven?

Verwijderd

koop een 5.1 of 6.1 set

om nu nog 4.1 te kopen beetje zonden van de geld

die 25 cds zijn 12.50 bij mycom (philips)

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
misschien typo? is het misschien een 5.1 ? :)

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
nee nee geen typo, 4.1 bestaat echt... alleen die .1 is virtueel.

koop een mooie 5.1 set!.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Verwijderd

Topicstarter
Tis de 4.1....maarre de 5.1 is wel veel duurder...en is deze set nou veel beter? In wat voor opzicht?

Verwijderd

Creative setjes klinken nooit voor geen meter, voor hetzelfde geld heb je een Logitech Z-540, welke veel helderder klinken

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
kep nog een creative digital 4.1 soundkaart voor je dan :-)
voor 10 euro

Verwijderd

"Nooit voor geen meter", dus ze klinken geweldig? ;)

Verwijderd

Topicstarter
volges mij komen die creative speakers toch altijd wel goed uit de testen hoor

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 10:41
ik heb zon inspire weet ik veel wat
goed geluid moet ik zeggen hoor

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

Misschien niet onbelangrijk, wat voor eisen stel je er zefl aan. Het is hier een inkoppertje door te zeggen dat je beter een 5.1 6.1 kunt aanschaffen. Maar een en ander is geheel afhankelijk voor wat jij er mee wilt doen. Zit je uren achter je pc waarbij je altij het beste geluidskwaliteit verlangt bij je dvd, games, muziek? Of maakt je het je niet zo heel erg veel uit, als er maar geluid uitkotm? Als dit laatste het geval is is het geen slecht keus lijkt me, ook al zijn de opvolgers hiervan al lang op de markt.

Audi: Vorsprung durch Technik

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:05

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Rejgun schreef op 18 februari 2003 @ 19:55:
Misschien niet onbelangrijk, wat voor eisen stel je er zefl aan. Het is hier een inkoppertje door te zeggen dat je beter een 5.1 6.1 kunt aanschaffen. Maar een en ander is geheel afhankelijk voor wat jij er mee wilt doen. Zit je uren achter je pc waarbij je altij het beste geluidskwaliteit verlangt bij je dvd, games, muziek? Of maakt je het je niet zo heel erg veel uit, als er maar geluid uitkotm? Als dit laatste het geval is is het geen slecht keus lijkt me, ook al zijn de opvolgers hiervan al lang op de markt.
Niet in het geheel waar, dit is de nieuwste 4.1 van Creative (bij mijn weten is er nog geen andere). Uiteraard is er wel beter te krijgen maar er is nog geen opvolger van de Inspire 4.1 4400.

Zelf vind ik de setjes van Creative erg mooi klinken met muziek enzo, gewoon voor erbij. De echte audiofiel moet dit niet hebben, maar de echte audiofiel zal hier ook niet posten of dit een mooie set is :P
Pagina: 1