Toon posts:

Soldier of fortune 2 double helix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik loop een beetje achter met de games zie ik maargoed.
Ik heb een p-iv 2400, 756 mb ddr 333 ddr ram, een point of view gefoce 4ti turbo 4200, en een Gigabyte moederbord.

Ik heb De nvidia detonator drivers geinstalleerd, evenals directx 9.

Als ik sof2 geinstalleerd heb, met of zonder de updates , loop ik in level 1 te knallen, en vervolgens blijft het geluid hangen evenals het spel. Vervolgens kan ik niets anders dan op reset drukken ?

Mijn Os is xp

als iemand een oplossing weet,.... gaarne.

Verwijderd

Topicstarter
hmm ouderwetse handtekening zie ik lol

Verwijderd

Verander je soundmegs in spconfig.cfg. Geloof dat deze standaard op 24 MB staat. Zelf had ik ook dit soort problemen (soundcrashes). Nadat ik deze value had ge-upped was alles weer prima.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-02 01:28

Ulti23

Quality Time

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 08:55:
Hey, ik loop een beetje achter met de games zie ik maargoed.
Ik heb een p-iv 2400, 756 mb ddr 333 ddr ram, een point of view gefoce 4ti turbo 4200, en een Gigabyte moederbord.

Ik heb De nvidia detonator drivers geinstalleerd, evenals directx 9.

Als ik sof2 geinstalleerd heb, met of zonder de updates , loop ik in level 1 te knallen, en vervolgens blijft het geluid hangen evenals het spel. Vervolgens kan ik niets anders dan op reset drukken ?

Mijn Os is xp

als iemand een oplossing weet,.... gaarne.
Ik zou eens een andere detonator proberen, het liefst een WHQL versie. Ik herken het probleem en met een WHQL detonator was ik van de problemen af. Volgens mij heb jij dus last van het bekende infinite loop probleem, check de search maar eens :)

I pitty the fools who took my game-station.....