Toon posts:

IE - Protected Storage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is hier een gebruiker die als hij naar een site gaat waar ingelogd moet worden hij een pop-up krijgt van Windows. Dit scherm verteld:

Protected Storage uses your Windows Password to protect your personal data.

Weet iemand hoe dit precies gekomen is en hoe ik het weer wegkrijg, want als hij in dat scherm gewoon zijn userpassword intikt gebeurd er niks..

Alvast bedankt

Verwijderd

verwijder HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Protected Storage System Provider.

Verwijderd

Topicstarter
Dus we moeten een sleutel uit Regedit verwijderen? Maar hoe is dit er precies ingekomen en waar dient het voor

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
-> SA

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Onder NT bestaat de sleutel Proteced Storage System Provider wel, maar kan niet modify of delete doen...

Zelf niet als administrator lokaal of van het domein

Verwijderd

Topicstarter
verwijder HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Protected Storage System Provider. <----- deze sleutel bestaat niet onder NT, hij heeft Protected Storage Key

Ik heb nu zelf het probleem als ik net ingelogd ben met die gebruiker dat er dan al meteen die melding komt, door 3 keer cancel te drukken gaat het wel weg, maar het is wel vervelend.

Zijn er nog andere oplossingen, want ik heb in Regidit gezocht naar verwijder HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Protected Storage System Provider. Maar vindt dus alleen die key, en die is niet te bewerken of te verwijderen.

Is het een optie om IE opnieuw te installeren ofzo, of een update uitvoeren?

Help
Pagina: 1