Toon posts:

Windows XP Rechtenmasker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf een XP werkstation is het niet mogelijk om via een cdtower een Setup (*.exe) uit te voeren. Deze zien eruit als een Dos-icoon.

Onder NT 4.0 met dezelfde gebruiker lukt dit wel.
Ligt dit probleem in de rechtenmaskers van XP zelf, en zo ja, hoe kan ik deze aanpassen of verwijderen.

Programma's die al geinstalleerd zijn op de lokale schijf doen het wel zoals Word.
Het programma wat bijvoorbeeld niet werkt is CDfoongids omdat deze vanaf een cdtower word opgestart.

Ik hoop dat jullie X-perts me kunnen helpen

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 08:46:
Vanaf een XP werkstation is het niet mogelijk om via een cdtower een Setup (*.exe) uit te voeren. Deze zien eruit als een Dos-icoon.

Onder NT 4.0 met dezelfde gebruiker lukt dit wel.
Ligt dit probleem in de rechtenmaskers van XP zelf, en zo ja, hoe kan ik deze aanpassen of verwijderen.

Programma's die al geinstalleerd zijn op de lokale schijf doen het wel zoals Word.
Het programma wat bijvoorbeeld niet werkt is CDfoongids omdat deze vanaf een cdtower word opgestart.

Ik hoop dat jullie X-perts me kunnen helpen
werk je via een domein of workgroup

Verwijderd

Topicstarter
Wij werken via een Domein, NT4.0 Domein

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 08:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me dus helpen?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Ik zou zeggen: naar je sysop gaan, die weet hoe de zooi is ingesteld. Ben je zelf de sysop, dan weet ik het niet 8)7 .

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dat gaat dus nog leuk worden... sysop op vakantie...
Pagina: 1