Tweakers.net Shop - Merchandise

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024
Bij de lancering van de abbonementen zeiden de crew van tweakers.net dat de tweakers.net merchandise shop klaar lag, en dat er alleen nog maar goeie foto's moesten komen.
Nou, ik wacht op die shop en wat ik zie ik net? Ik ga naar afbeeldingen archief en dan zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045176053.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045173664.jpg

Hierbij is jullie excuus voor vertraging dus niet meer geldig :) Waarom is hij er nog niet? Willen jullie niks verdienen? :D

[ Voor 10% gewijzigd door T. van Beek op 18-02-2003 09:06 ]

http://flickr.com/photos/itommy/

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Misschien wil Femme het Henkie-systeem ook wel implementeren(wat er was op HCC) of andere tools zodat het shoppen lekker easy is. Overigens kan het ook zijn dat Triple Deal nog niet akkoord is gegana met de shop.

Kan trouwens op de FP de Abbo-shop onder het menutje shop geplaats worden?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• T. van Beek
prog-konijn schreef op 18 February 2003 @ 11:57:
Misschien wil Femme het Henkie-systeem ook wel implementeren(wat er was op HCC) of andere tools zodat het shoppen lekker easy is. Overigens kan het ook zijn dat Triple Deal nog niet akkoord is gegana met de shop.

Kan trouwens op de FP de Abbo-shop onder het menutje shop geplaats worden?
Henkie Systeem: Was volgens mij duidelijk voor alleen op de HCC???
En dit systeem wordt niet in samenwerking van triple deal gemaakt hoor :)

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DE reden:
dat zijn pas foto's van 2 artikelen, er zijn er veel meer... :+

[serieus]
Misschien omdat de tweakgear in het kantoor bij Floris staan, en Floris niet meer bij Tweakers.net BV werkt? Misschien levert dit iets vertraging op dus?
[/serieus]

Of en trouwens: dit zijn gewoon random foto's van de HCC... verder niets boeiends. Ook niet voor de shop denk ik ;(

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
T. van Beek schreef op 18 February 2003 @ 14:57:
[...]

Henkie Systeem: Was volgens mij duidelijk voor alleen op de HCC???
En dit systeem wordt niet in samenwerking van triple deal gemaakt hoor :)
Dat van het Henkie Systeem klopt, maar dat andere niet voor zover ik weet. Betalingen die je aan Tweakers.net wil doen zullen ook in dit geval via Triple Deal gaan. Femme heeft ergens gezegd dat alles klaar was, op de foto's na. Voor zover ik het toen begreep was zelfs de verbinding met Triple Deal voor deze shop al geregeld. :)
Maar er is vast wel iets blauws in de zaal, wat ons op dit punt verduidelijking kan schenken.
Plague schreef op 18 February 2003 @ 15:02:
[serieus]
Misschien omdat de tweakgear in het kantoor bij Floris staan, en Floris niet meer bij Tweakers.net BV werkt? Misschien levert dit iets vertraging op dus?
[/serieus]
Floris zat toch bij Daniël op het grote Tweakers.net kantoor? :D

• T. van Beek
Plague schreef op 18 February 2003 @ 15:02:
DE reden:
dat zijn pas foto's van 2 artikelen, er zijn er veel meer... :+

[serieus]
[/serieus]

Of en trouwens: dit zijn gewoon random foto's van de HCC... verder niets boeiends. Ook niet voor de shop denk ik ;(
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045173664.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045173914.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045174190.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045175481.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045175717.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1045176053.jpg
ramH schreef op 18 February 2003 @ 16:42:
[...]

Dat van het Henkie Systeem klopt, maar dat andere niet voor zover ik weet. Betalingen die je aan Tweakers.net wil doen zullen ook in dit geval via Triple Deal gaan. Femme heeft ergens gezegd dat alles klaar was, op de foto's na. Voor zover ik het toen begreep was zelfs de verbinding met Triple Deal voor deze shop al geregeld. :)
Maar er is vast wel iets blauws in de zaal, wat ons op dit punt verduidelijking kan schenken.

[...]

Floris zat toch bij Daniël op het grote Tweakers.net kantoor? :D
Triple deal was volgens mij alleen voor de abbonementen omdat het allemaal realtime kon gaan dan :) Volgens mij is dit gewoon zoals bij Antec enzo :)

[ Voor 31% gewijzigd door T. van Beek op 18-02-2003 16:49 ]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De shop is principe klaar. Ik denk dat hij in de komende dagen online gaat.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Woei! Goed werk Femme. :)

Op wat voor manier zal het dan gaan met de betalingen? Weer via Tripple Deal of op een andere manier?

[ Voor 68% gewijzigd door Harm op 18-02-2003 22:39 . Reden: BTW ]

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Woei, zie wat we kunnen vinden @ http://shop.tweakers.net/tweakgear :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:06

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je kunt kiezen uit rembours of online betalen. Online betalen is alleen handig als je het met credit-card of Rabo Direct Betalen doet.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
pssstt Femme: wat dacht je er van om een .plannetje hierover te bakken :)

• Alex
Beetje weinig info om .plannetje ervoor te bakken lijkt me. Misschien nieuwe changelog van Februari maken

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
prog-konijn schreef op 20 February 2003 @ 15:56:
Beetje weinig info om .plannetje ervoor te bakken lijkt me. Misschien nieuwe changelog van Februari maken

Je moest eens weten hoeveel mensen niet gevraagd hebben voor een online shop om TweakGear te kunnen kopen, en om ons nou de les te lezen is onnodig ;)

• Alex
Robin Vreuls schreef op 20 February 2003 @ 17:15:

[...]

Je moest eens weten hoeveel mensen niet gevraagd hebben voor een online shop om TweakGear te kunnen kopen, en om ons nou de les te lezen is onnodig ;)
Sorry
;( ;( ;( ;( ;(

* Alex bibbert al Robin zo praat ;)

Wete je wat? Maak er een .Plan van :+

- Giphart

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:23
Goed bezig :)

Heb ik eindelijk een Got-glas en een T.net-mok kunnen bestellen die ik op de HCC dagen vergeten was te kopen :P

Verwijderd

[nohtml]
RobbertC schreef op 20 februari 2003 @ 17:48:
Goed bezig :)

Heb ik eindelijk een Got-glas en een T.net-mok kunnen bestellen die ik op de HCC dagen vergeten was te kopen :P
[/nohtml

En is nog verzonden vandaag ook

• T. van Beek
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 18:41:
[nohtml]
[...]
[/nohtml

Snelle service! :9

• RobbertC
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 18:41:
[nohtml]
[...]
[/nohtml

Helemaal mooi :) Ik kreeg al netjes na een paar minuten het bericht dat de order status geupdate was naar 'geaccepteerd'.

Dus ik krijg het misschien morgen al binnen?

• Alex
RobbertC schreef op 20 February 2003 @ 18:57:
[...]
Helemaal mooi :) Ik kreeg al netjes na een paar minuten het bericht dat de order status geupdate was naar 'geaccepteerd'.

Dus ik krijg het misschien morgen al binnen?
Denk overmorgen. Pakketje wordt nu ingepakt, morgen op e post gedaan en dan komt de postbode het waarschijnlijk zaterdag aanbieden. Of maandag :)

- Giphart

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

prog-konijn schreef op 20 February 2003 @ 19:30:
[...]

Denk overmorgen. Pakketje wordt nu ingepakt, morgen op e post gedaan en dan komt de postbode het waarschijnlijk zaterdag aanbieden. Of maandag :)

Als Jan zegt dat het pakket vandaag al op de post is gedaan, waarom denk jij dan dat dat morgen pas gebeurt :?.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Geen idee, maar het is vast gerelateerd aan prog-konijn's dwangmatige behoefte om in ieder TFF-topic te posten ;).

Professioneel Hyves-weigeraar

• Alex
Meestal wordt er de dag nadat de order binnen is pas verstuurd. Ik was uitgegaan van vanavond dus vond het helemala onlogisch dat Wouter nog met pakketje vanavond naar postbode toe zou gaan maar blijkbaar is dat dus toch zo :)

- Giphart

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Wouter doet dat niet, tenzij hij zin heeft om van Eindhoven naar Utrecht te rijden, een pakketje naar het postkantoor te brengen en dan weer terug te rijden :P.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• T. van Beek
prog-konijn schreef op 20 februari 2003 @ 19:41:
Meestal wordt er de dag nadat de order binnen is pas verstuurd. Ik was uitgegaan van vanavond dus vond het helemala onlogisch dat Wouter nog met pakketje vanavond naar postbode toe zou gaan maar blijkbaar is dat dus toch zo :)
:? Jan Bolder is baas van Hardware.nl en hardware.nl regelt de verkoop van Tweakers.net merchandise :)

• RobbertC
En dat allemaal om mijn bestelling :P

Ben ik trouwens de eerste tweaker die iets besteld heeft via de nieuwe tweakgear shop :? :) (niet dat het veel uitmaakt)

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb ook wat besteld :) Ik heb bestelnummer 49, dus wij zijn vast niet de enige ;)

• RobbertC
Hmm, nummer 51 hier :)

Verwijderd

prog-konijn schreef op 20 February 2003 @ 19:41:

Gelukkig zijn wij dan een uitzondering, en leveren we uit ietwat grote magazijnen.
tweakgear ligt idd bij ons opgeslagen, en aangezien er een pakketje of 400 per dag weg gaat, kunnen die bestellingen van de tweakgear shop er makkelijk bij.
En naar de postbode toegaan was mischien in 1995 een gewoonte, maar tegenwoordig komen ze drie keer per dag met een vrachtwagen voorrijden.
Dus als je de melding in je mailbox krijgt, " status verzonden " ga er dan maar vanuit, dat je morgen koffie uit een tnet beker drinkt :P

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heerlijk!
Ik heb ook even mijn bestelling geplaatst.

Ook prachtig dat (ik denk omdat ik abo ben) mijn gegevens bij jullie bekend zijn :)
Ik klik op "GoT glas: 1, t.net glas: 1" en ik klik op dat pijltje, en alles staat ingevult _/-\o_
Heerlijk jongens! Grote klasse!

en ik zou hieraan ook hog even de sig van Jan Bolder toe willen voegen _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Plague op 20-02-2003 22:01 ]

• JER00N
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
* JER00N gaat ook 1x t.net casebadges bestellen en waarschijnlijk ook een GoT-glas :)

Na meer dan een half jaar is eindelijk de nieuwe TweakGear er :)

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Zo, ik heb zojuist de kas van Tweakers.net B.V. gespekt door de helft van m'n laatste T.net-salaris aan merchandise uit te geven :P. * Kjev heeft casebadges, glazen en t-shirt besteld en is bestelnummer 60 :)

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Woei, ik heb mijn bestelling ontvangen. Alles was zeer goed ingepakt moet ik zeggen :) Pluim voor hardware.nl!

Verwijderd

Plague schreef op 20 February 2003 @ 22:00:
Heerlijk!
Ik heb ook even mijn bestelling geplaatst.

Ook prachtig dat (ik denk omdat ik abo ben) mijn gegevens bij jullie bekend zijn :)
Ik klik op "GoT glas: 1, t.net glas: 1" en ik klik op dat pijltje, en alles staat ingevult _/-\o_
Heerlijk jongens! Grote klasse!

en ik zou hieraan ook hog even de sig van Jan Bolder toe willen voegen _/-\o_
Misschien wel grappig om te weten dat Suzanne ( thats me ) alle binnekomende bestellingen bijhoud, factureert en er voor zorgt dat het Eddy Smits het netjes inpakt en spoedig verstuurd :*)

Leuk voor degene die Ordernummer 41 heeft ( Jij bent onze eerste klant van Tweakers Merchandise shop ) :)

• LegacyCode
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-03 05:48

LegacyCode

De crack van de division

Vriendelijke service alleszinds.
Had m'n Belgisch adres opgegeven,
bleek dat ze niet leveren in België.
Dus kreeg ik mailtje terug.
Vroegen ze of ik geen Nederlands aflever-adres kon meegeven.
Effe adres van familie doorgespeeld,
en whoppa bestelling werd geaccepteerd.

Heb wel een stommigheidje gedaan |:(, was op school aan t kijken
had ik al besteld. Nja 's avonds thuis m'n mail niet direct
gecheckt maar weer besteld. :+
Heb nu bestelnummers 48 en 56.
Bestelling 56 is eigenlyk m'n definitieve :)

legacycode.net

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 February 2003 @ 18:34:
[...]

Misschien wel grappig om te weten dat Suzanne ( thats me ) alle binnekomende bestellingen bijhoud, factureert en er voor zorgt dat het Eddy Smits het netjes inpakt en spoedig verstuurd :*)

Leuk voor degene die Ordernummer 41 heeft ( Jij bent onze eerste klant van Tweakers Merchandise shop ) :)
w00t ik had nummero 41 :)
Ik ben heel blij met mijn stuff :)

Nog een keer bedankt voor de perfecte service _/-\o_

Verwijderd

JUNKIE_XL schreef op 21 februari 2003 @ 19:43:
Vriendelijke service alleszinds.
Had m'n Belgisch adres opgegeven,
bleek dat ze niet leveren in België.
Dus kreeg ik mailtje terug.
Vroegen ze of ik geen Nederlands aflever-adres kon meegeven.
Effe adres van familie doorgespeeld,
en whoppa bestelling werd geaccepteerd.

Heb wel een stommigheidje gedaan |:(, was op school aan t kijken
had ik al besteld. Nja 's avonds thuis m'n mail niet direct
gecheckt maar weer besteld. :+
Heb nu bestelnummers 48 en 56.
Bestelling 56 is eigenlyk m'n definitieve :)
Junkie _ XL het klopt inderdaad dat je twee keer besteld hebt. Het viel me gelijk op maar omdat het twee verschillende bestellingen gingen wij er van uit dat je nog wat vergeten was :) Mocht je bestelling 48 niet willen ontvangen stuur dan even een email naar sales@hardware.nl dan zal ik contact met je opnemen om het op te lossen.
Pagina: 1