Toon posts:

Silent cooler ook goed???

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een Thouroughbred B processor gaan kopen en die flink gaan OC'en. Nu heb ik op mijn PALO een of ander klein Coolermaster koelertje zitten waarvan ik denk dat ie aan vervanging toe is. Nu hebben ze bij gistron alleen maar 'Artec' koeler (ook wel andere maar die gaan niet tot 2900+) maar die zijn allemaal SILENT. Als er nu toch 2900+ bij staat, zijn deze dan goed genoeg om op 2000Mhz (of iets meer) te draaien.

Ik heb dan de keuze uit deze 2:

Arctic Copper Silent TC http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=22866
Arctic Slim Silent TC http://www.gistron.com/scripts/info.php?artnr=22950

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 08:06 ]

• dlmh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-02 11:26

dlmh

Lo-Fi

Ik denk dat je ze idd gewoon allebei kunt nemen. Er zit een 80mm fan op (das meer dan standaard fans) die ook op lage toeren nog behoorlijk wat lucht verplaatst (en daar gaat het om natuurlijk). Die 'slim' draait op z'n minst 1400 toeren, terwijl de andere met 1000 toeren kan volstaan. Ik zou dus voor diegene gaan met de koperen cilinder basis, die koelt dus goed op lagere toeren, zodat je geen straaljager-effect krijgt :)

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Er zijn meer webwinkels dan Gistron hoor! :z

Denk bijvoorbeeld ook eens aan een Spire Falconrock II, die koelt behoorlijk goed (echt een topper!) en is ook nog eens stil (25db(A)......

Maar dit vraagje had je ook kunnen stellen in Cooler voor Athlon XP, of je had even kunnen zoeken in [OC] Athlon XP1700-2100 Tbred Overclocking! (Deel 3), daar zijn ook veel tweakers met een overgeklokte T-bred B met luchtkoeling, dus.....

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Verwijderd

Inderdaad een Search/FAQ vraagje.

Dit topic is gesloten.