Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
[ Voor 77% gewijzigd door Teckna op 18-02-2003 07:29 ]
Ik zie nergens waar er doelbewust op de man gespeeld wordt. En ook een troll is het imo niet, hij is hooguit wat speculatief tegen de speculaties over de A64 in. Maar nergens worden er onwaarheden als feiten gebracht. Het enige wat imo not done is is het uitlokken met het vragen naar reacties van AMD fans, dat maakt het wat mij betreft geen hoogvlieger. Een 1tje will do.
[edit] Hij klaagt overigens niet over de moderatie in zijn edit. Hij spreekt alleen zijn verbazing uit over het feit dat als vlam wordt gezien.
[ Voor 13% gewijzigd door KeX op 18-02-2003 07:25 ]
Ik heb 'm een tikkie bij gegeven, maar nog is de score 'Totaal: 0.86 / 17x' en dat is imo (veel) te laag.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik zie geen flame/troll en ben het eens met * KeX en * botoo .
*trekt blauwe jas uit*
een dergelijke reactie hoeft niet gelijk als flame/troll bestempeld te worden.
Echter dient men rekening te houden met wat er daadwerkelijk in het nieuws vermeld wordt, en de interpretatie van daarvan door de gebruiker.
[onderstaande is imo, en alleen maar imo]
Het hoofdletter gebruik maakt het schreeuwerig.Het komende DECENNIUM??? Sorry maar dat is toch echt absolute nonsens. Dus ze beweren dat de AMD nog in 2010 de standaard is?? Bwahaha!! No flame intended maar dat is zoiets als beweren dat de Pentium de standaard is van de jaren 90. Wat een onzin
Het "bwahaha" is overbodig lachen, klinkt beter als het in akoestische vorm is
Alsmede dat hiermee geinsenueerd wordt dat de betreffende dergelijke instanties niet serieus neemt op basis van 1 kort nieuws item doet het geheel geen goed.
Dat een dergelijke produkt geen 10 jaar levenstsijd heeft is natuurlijk logisch,Waarschijnlijk heeft de CPU deze prijs gewonnen omdat ie zo vooruitstrevend is (waar ik het zelf ook niet echt mee eens ben, ooh big deal IA32 met wat 64 bit delen, maar goed), maar om het DE STANDAARD te noemen voor de volgende 10 jaar is echt totaal belachelijk
echter kan deze vorm van implementatie wel ten grondslag liggen aan een reeks succes processoren.
De Pentium ligt namelijk ook wel terdege aan de grondslag van de reeks.
Waar er niks meer over is van de klassieke pentium processor, is wel een progressieve manier van ontwikkelen uit voort gekomen wat terug te vinden is in de succesvolle opvolgers van de Pentium.
Bepaalde denkwijzen (ie: marxisme & kapitalisme) zijn ook allang niet meer zoals de toenmalige denker het in gedachten had.
Echter waren zij wel de basis voor een zekere gedachte gang, en wordt daarop vandaag de dag nog steeds gestoeld, ondanks dat het niet altijd meer herkenbaar is alszijnde.
Zo ook voor deze processor, dat hij over twee jaar niet meer is wil niet zeggen dat het niet de basis gevormd heeft van een lange reeks, waarmee de titel in de nieuwsposting niet geheel onterecht zou kunnen zijn.
Tevens is het zo dat standaards ook nog altijd gewijzigd worden. en daarmee op den duur allicht geen enkele overeenkomst vertonen met de standaard waaraan het ontgonnen is.
Het feit dat het produkt niet te koop is, allicht nog slechts op papier staat wil niet zeggen dat er geen juiste beredenering aan ten grondslag ligt voor de conclusie, indien men hier ook geen verdere informatie over heeft kan hier hoogstens over gespeculeerd worden.Daarbij het overduidelijk dat dit bedoeld is als een zetje in de rug voor AMD. De processor is nog niet eens te koop! En nu al zou hij de CPU van het decennium zijn?
Echter vind ik de conclusie voorbarig en zwak.
Dergelijke opmerkingen zijn al helemaal niet gewenst.Hoe kan dat nou? Omgekocht, iemand?
Hier worden dingen gesuggereerd die ver van de werkelijkheid staan.
Ook is een opmerking als dit loos, tenzij men feiten kan presenteren die dit onderbouwen.
Tevens is er ook nog de optie dat dit als een troll jegens AMD kan worden opgevat, wat ik niet geheel ondenkbaar acht.
Dergelijke insenuaties zijn gewoon een belediging voor een bedrijf, al helemaal als ze op lucht drijven.
Hiermee gooit hij zichzelf tevens in een hokje (critici of intel lover laat ik in het midden)AMD lovers kom maar op met je trolls
Hier wordt letterlijk gevraagd naar een opmerking vanuit een andere hoek welke als inhoud hoogstwaarschijnlijk 1) een opmerking op de man
2) een mogelijke flame richting intel alszijnde een vergelijking/goedmaking zal bevatten.
Dit is dan vanuit mijn visie ook niet gewenst posting gedrag.
Al met al vind ik een dergelijke reactie niet veel waard.
[/bovenstaande is imo, en alleen maar imo]
Hierbij schuif ik hem dan ook richting de 0

Mijn visie zal ook wel niet al omvattend zijn, en vanaf uw kant ook graag wat reacties daarop eventueel.
Verwijderd
Je zou ook een troll kunnen zijn, maar de tweakerts.net trollen zijn lang niet slim genoeg om op zo'n manier te trollen.
Maar goed, om te laten zien dat "mijn insenuaties niet op lucht zijn gestoeld" (rilling, wat een zin) zoals jij zou kunnen zeggen gaan we punt voor punt een aantal fouten af:
1.
Bepaalde denkwijzen (ie: marxisme & kapitalisme) zijn ook allang niet meer zoals de toenmalige denker het in gedachten had.
Nou en? Wat zegt dat in 's hemelsnaam over processorontwerp? Er zijn dingen die veranderen? Goh.
2.
Echter waren zij wel de basis voor een zekere gedachte gang, en wordt daarop vandaag de dag nog steeds gestoeld, ondanks dat het niet altijd meer herkenbaar is alszijnde.
"gedachtengang" is één woord en schrijf je zò. "Alszijnde" is helaas helemaal geen woord, en wat er tussen staat is nauwelijks een zin.
3.
Tevens is het zo dat standaards ook nog altijd gewijzigd worden. en daarmee op den duur allicht geen enkele overeenkomst vertonen met de standaard waaraan het ontgonnen is.
Standaarden is het meervoud van standaard. Een zin heeft een hoofdletter aan het begin. "Ontginnen" betekent volgens Van Dale
1 (grond) geschikt maken voor bebouwing
2 (mijnen) geschikt maken voor exploitatie
Iets ergens aan "ontginnen" kan dus niet. Je kan iets ontginnen, of iets ergens aan onttrekken maar niet iets ergens aan ontginnen.
4.
Het feit dat het produkt niet te koop is, allicht nog slechts op papier staat wil niet zeggen dat er geen juiste beredenering aan ten grondslag ligt voor de conclusie,
Auw. Er ligt een REDENERING ten grondslag AAN een conclusie. Allicht moet daar weg. Wellicht bedoel je wellicht?
5.
Tevens is er ook nog de optie dat dit als een troll jegens AMD kan worden opgevat, wat ik niet geheel ondenkbaar acht.
Wat acht je nu niet ondenkbaar? Acht je het niet geheel ondenkbaar dat dit als een troll wordt opgevat (want dat zeg je) of acht je het niet ondenkbaar dat dit als een troll bedoeld is (wat ergens op zou slaan).
6.
(critici of intel lover laat ik in het midden)
Het enkelvoud van "critici" is "criticus".
Kortom, als je het in het vervolg maar weer gewoon bij "ROFL!!111 LOL!!!","I 0wnz U!" en bij d/t fouten houdt, dan heb je van mij geen last meer. Als je vaker dit soort wangedrochten gaat procuderen, dan zie ik mij echter verplicht (ja verplicht!) om je steeds maar weer te corrigeren. Ik weet het, het is ondankbare sisyphusarbeid, maar iemand moet het tenslotte doen.
Met vriendelijke groenten,
basj
[hk]nix te doen om 2 uur snachts?[/hk]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En dat jij in een depressie zit moet jij weten, maar het heeft geen enkel nut om dat op een dergelijke manier tentoon te stellen, ook jij weet de plank mis te slaan door alleen maar naar de textuele vorm te kijken ipv de gedachtegang proberen te begrijpen.
btw: Prisma bij de hand ofso
Dat corrigeren lijkt me niet direct noodzakelijk, ongewenst eigenlijk zelfs, we zijn hier niet om elkaar op onze (beperkte) beschikbare communicatiemogelijkheden af te vangen. Het vogeltje zingt nu eenmaal zoals het gebekt is toch?
ff inhoudelijk:
Volgens mij heeft het marxisme & kapitalisme idd geen iota met cpu ontwerp te maken, maar daar gaat het ook niet om, ik denk dat Sundead doelt op grote gebeurtenissen die ook aan verandering onderhevig zijn, maar daarom zijn ze niet minder groots.
Beetje zware vergelijking Sunnie, maar ach . . .
schrijf je insinuaties tegenwoordig als insenuaties, en is er een nieuwe 'klassieke' ziekte sisyphus genoemd? (combinatie van SiSi en Typhus?)
maar de tweakerts.net trollen zijn lang niet slim genoeg om op zo'n manier te trollen.
OEI, da's een mooie (flame)
* botoo heeft er bij tijd en wijle geen problemen mee om zijn tekt gecorrigeerd te zien, ben alleen bang dat dat een nog grotere sysyphusarbeid word dan dat /me verwacht
Sundead, ik denk dat je een heel aardige 'andere' blik op de bewuste post geplaatst hebt, zeker de moeite waard om het eens anders te bezien, ook al blijf ik bij mijn eerdere standpunt.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Wel volgens Sundead (lees maar na), en Sisyphus geeft met Google meer hits dan Sysyphus... Ja, ik vind het ook vaag.
Maar ik ga geen kruistocht beginnen tegen taalfouten hoor, normaal gesproken kunnen mij namelijk taalfouten net zoveel schelen als de betekenis van een reactie...
(zie hoe beheerst ik de taalfouten in Sundead's reactie negeer?)