Ik zou met domino designer(lotus) een applicatie willen ontwikkelen dat volledig standalone op een webserver draait.
Deze moet dus niet toegankelijk zijn via een notesclient, enkel via het internet.
En zou normaal gezien een 1000 actieve gebruikers moeten kunnen verwerken.
Nu alle tips zijn welkom ivm het opzetten van deze server, en waar zeer zeker op gelet moet worden.
Maar wat ik eigenlijk wou weten is hoe zwaar deze server moet zijn (in specs).
En op welke manier kan ik hier een betrouwbaar pakket afleveren??
(de server moet dus altijd tegen een behoorlijk snelheid blijven werken, wat wordt er juist gevraagd van deze server en de server moet natuurlijk ook 99,9% up zijn).
Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat bij een update van de applicatie de data gescheiden blijft van de nsf file?
alvast bedankt voor de moeite!!!
Deze moet dus niet toegankelijk zijn via een notesclient, enkel via het internet.
En zou normaal gezien een 1000 actieve gebruikers moeten kunnen verwerken.
Nu alle tips zijn welkom ivm het opzetten van deze server, en waar zeer zeker op gelet moet worden.
Maar wat ik eigenlijk wou weten is hoe zwaar deze server moet zijn (in specs).
En op welke manier kan ik hier een betrouwbaar pakket afleveren??
(de server moet dus altijd tegen een behoorlijk snelheid blijven werken, wat wordt er juist gevraagd van deze server en de server moet natuurlijk ook 99,9% up zijn).
Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat bij een update van de applicatie de data gescheiden blijft van de nsf file?
alvast bedankt voor de moeite!!!