Toon posts:

Vcore voltmod MSI i845 (d) waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dus op zoek naar een guide of iets dergelijks waar ik de voltmod van mijn mobo kan zien. kan dit niet vinden via google og search. Ik verwacht dat het hetzelfde zal zijn voor alle i845 mobo's dus als je er daar 1 van vind hoor ik het ook graag. >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou nu kunnen vragen: "Weet niemand dit?" Maar ik zeg: "SCHOPJE"! dit mag nie, maar duurt al zo lang en wil het echt weten.

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je het echt wilt weten kan je ook ondertussen op zoek gaan op Google,
of in de search van GoT,

Maar idd is kicken binnen 24 h niet gewenst,

Verwijderd

Topicstarter
kicken binnen 24 h is nie gewenst, lezen wel. Staat dat ik dat BEIDEN al heb gedaan. maar kan echt niks vinden voor mijn mobo.

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-02 18:19
Voor sommige mobo's zijn nou eenmaal gewoon geen voltmods :/. Ook niet voor de mijne :(. Gelukkig wordt ik nu geholpen door iemand die er verstand van heeft ;) :).

En dude, waarom heb je een P4 als je een AMDer ben :P

[ Voor 17% gewijzigd door iets op 18-02-2003 15:56 ]

tvw

Verwijderd

Als je de regels weet, maar er gewoon lak aan hebt..denk je dat er dan iemand is die je nog wil helpen :?

Zoek hier maar:
www.xtremesystems.org/forums

Tip: zoek niet op mobo, maar op de chip. Zoek een chip op je mobo met mosfets ernaast en vlakbij de socket. Schrijf de code op en ga op zoek bij google en xtreme. Als dat niet lukt, post dan een nieuwe draad met alles wat je gevonden hebt en de datasheet van de chip. Dat kan je zowel op GoT als Xtreme doen als je wil (gewoon 2 draadjes dus).

:)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:08 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.