Leute,
Een uitdaging om te laten zien waar je de goedkoopste hardware vandaan haalt.
Ik weet het zal wel vaker gevraagd zijn ,redelijk open deur maar toch ff peilen..
Ik sta namelijk weer eens op het punt om mijn knaken weg te geven..
En dan bedoel ik waar je het ook echt koopt uiteindelijk. Ik kijk ook vaak op sites maar koop dan toch bij iets in de buurt of makkelijker toegangbaar.
Ik zelf was altijd er onder de indruk van de toegangkelijkheid en service van www.des.nl (des) maar ben de laatste keer toch naar www.computerland.nl (computerland) gegaan omdat het daar toch ff iets goedkoper was. Ik weet ook van het bestaan van informatique.. en dan houd het een beetje op .. en dan vraag ik niet naar ebay en zo..
gewoon ff melden waar jij vind dat ze het goedkoopst zijn..
Waar halen jullie nou je hardware vandaan?
je moeder kan niet ping-pongen,
ESPN
Een uitdaging om te laten zien waar je de goedkoopste hardware vandaan haalt.
Ik weet het zal wel vaker gevraagd zijn ,redelijk open deur maar toch ff peilen..
Ik sta namelijk weer eens op het punt om mijn knaken weg te geven..
En dan bedoel ik waar je het ook echt koopt uiteindelijk. Ik kijk ook vaak op sites maar koop dan toch bij iets in de buurt of makkelijker toegangbaar.
Ik zelf was altijd er onder de indruk van de toegangkelijkheid en service van www.des.nl (des) maar ben de laatste keer toch naar www.computerland.nl (computerland) gegaan omdat het daar toch ff iets goedkoper was. Ik weet ook van het bestaan van informatique.. en dan houd het een beetje op .. en dan vraag ik niet naar ebay en zo..
gewoon ff melden waar jij vind dat ze het goedkoopst zijn..
Waar halen jullie nou je hardware vandaan?
je moeder kan niet ping-pongen,
ESPN