Toon posts:

Waar haal de goedkoopste hardware

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Leute,

Een uitdaging om te laten zien waar je de goedkoopste hardware vandaan haalt.
Ik weet het zal wel vaker gevraagd zijn ,redelijk open deur maar toch ff peilen..
Ik sta namelijk weer eens op het punt om mijn knaken weg te geven..

En dan bedoel ik waar je het ook echt koopt uiteindelijk. Ik kijk ook vaak op sites maar koop dan toch bij iets in de buurt of makkelijker toegangbaar.

Ik zelf was altijd er onder de indruk van de toegangkelijkheid en service van www.des.nl (des) maar ben de laatste keer toch naar www.computerland.nl (computerland) gegaan omdat het daar toch ff iets goedkoper was. Ik weet ook van het bestaan van informatique.. en dan houd het een beetje op .. en dan vraag ik niet naar ebay en zo..
gewoon ff melden waar jij vind dat ze het goedkoopst zijn..

Waar halen jullie nou je hardware vandaan?

je moeder kan niet ping-pongen,

ESPN

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

www.tweakers.net/pricewatch
www.tweakers.net/shopsurvey

Er gaat een wereld voor je open :Y)

Waar ik mijn hardware haal? Uit de winkel waar ik werk, wel zo makkelijk, en nog best goedkoop ook.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik haal mijn hardware uit de USA, veeel goedkoper en grotere keus.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

Verwijderd

Topicstarter
tiet jullie zijn wel erg snel zeg.... cool

• Rizzi
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Rizzi

Rechtlijnig als altijd

Als je goedkoop en vergelijkingsprijzen wilt dan moet je eens kijken op www.elcheapo.com
Daar kun je overigens ook nog meer spullen genadeloos vergelijken...

What's a cube to you?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Volgens mij heb je mijn moeder nog nooit in actie gezien achter de pingpong tafel >:)

Maarreh, welkom op GoT. Je hebt nu dit topic een beetje op de verkeerde plek geopend, en om nog vervelender te doen (:P), hoort dit topic sowieso niet echt op GoT thuis. Zoals dreeke al aangaf, heb je veel sites waar je kunt kijken. Het allermakkelijkst is natuurlijk via de pricewatch op www.tweakers.net .

Dus nogmaals welkom op GoT en lees als je ff tijd hebt nog even de policy en FAQ door als je wil ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.