Toon posts:

[Matrox G550] tv-out converter?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag mijn Matrox G550 binnengekregen. Op de kaart zit 1x VGA en 1x DVI. Er zat in de doos ook een converter voor DVI naar VGA te gaan!

Maar dat was het dan ook, geen DVI naar TV-out converter? Kan dat of moet ik dat anders doen?

En dan een tweede vraagje wat ik niet kan vinden: kan ik mijn taakbalk ook door laten lopen in mijn tweede scherm bij DualHead View? En kan ik op beide monitoren een verschillende bureaublad-achtergrond instellen? Want ik vind niet hoe dat moet?

Hopend op jullie support!

Greetz

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Aan die DVI doe je de converter naar je monitor, en aan de andere poort schroef je het verloopje naar de composite/svhs (die dus naar je TV gaat). Denk er nog even aan dat je de tv out modus op PAL zet, en activeer DVDMax.

Tweede vraag: Ik geloof niet dat je je taakbalk kunt laten doorlopen en daarachter twee verschillende wallpapers kunt zetten. Je kunt natuurlijk wel je resolutie op de twee monitor breedte zetten en een wallpaper met die resolutie uit twee jpgs fotoshoppen.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 17:18
http://www.realtimesoft.com/

met ultramon kan je 2 verschillende wallpapers gebruiken, ik dacht ook je taakbalk door laten lopen of iig 2 taakbalken, ik weet t ff niet meer al tijdje niet gebruikt namelijk ;)

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• MyDyingBride
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 20:19
Je kan eventueel zelf een tvout kabel maken. Je tv moet wel een scart aansluiting met RGB hebben.
Hier is het schema