Toon posts:

Een Western Digital aan een pentium2

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb oorspronkelijk in mijn pentium2 een harddisk van 10 gigabyte, nu wil ik flink uitbreiden, kan ik aan een pentium2 met 320 intern ram en een Generic IDE Disk Type46 nog een Western Digital harddisk wd 40,0 gb udma100 5400rpm hangen?

Of kan iemand mij een betere optie aanraden met de gegevens hierboven? In ieder geval bedankt voor het lezen!

martin

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:59
Ligt aan het moederbord. Maar ik denk het niet. Meestal herkennen die moederborden maar 32Gb. Hier is wel een work-around voor dacht ik. Staat vast wel in de FAQ ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Marcj op 18-02-2003 00:16 ]

• narotic
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-11-2021
Of kijk op de site van de fabrikant van je moederbord. Een BIOS update kan ook nog wel eens helpen. Of drivers van die harde schijf fabrikant. Bovendien is het goed mogelijk dat je met jumpers op de harde schijf hem als 32 GB kan laten draaien, verspil je echter wel 8 GB mee.

- = Step Into The Pit | Industrial Strength = -

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:35

Quarin

Ondertitel... wasda?

meestal kan je met een bios update het oplossen, kan je die echter niet vinden zul je het dus met 32gb moeten doen, ik weet eigenlijk neit zeker hoe die 32gb berekend is, met 1000 of 1024 als het dat laatste is dan heb je dus 36,7 - 32= 4,7 gb verlies ipv 8 en dat is toch niet zoveel.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Welkom op GoT :)

Er wordt van jou verwacht dat je enig vooronderzoek mag verrichten eer je een topic opent. Dit vraagje is echt simpel door jouzelf te beantwoorden door de handleiding van je mobo te lezen of door gewoon in de FAQ te kijken. Dit staat allemaal uitgelegd in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Ja, jou werd inderdaad tijdens de registratie gevraagd om de bovenstaande FAQ door te nemen.

Je had dus gewoon in FAQ Opslagmedia & I/O Controllers (09-02-2003) kunnen kijken voor antwoorden op simpele vraagjes als dit.

/basic

Dit topic is gesloten.