Plaats reactie -> T.net down... ???

Pagina: 1
Acties:

• BramT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-03 12:35
Dit kan geen toeval meer zijn.....

Ik heb dit ZO vaak... 4 van de 5 reacties die ik wil maken resulteert in een "The page cannot be displayed"-error. Heel Tweakers.net weigert vervolgens om me nog van wat-dan-ook te voorzien (m.a.w. kan de hele site/server niet meer op). Het forum werkt overigens nog wel prima... zoals je ziet.. :p

Andere PC op hetzelfde netwerk (zelfde internet aansluiting, dus zelfde IP voor tweakers.net) ziet de site nog wel...

Draai geen firewall/proxy of wat dan ook...

Verwacht trouwens niet dat hier iets aan gedaan kan worden, als het al niet aan mij ligt... maar laat het maar even weten.. misschien dat er meer mensen last van hebben... (en dan ligt het waarschijnlijk wel aan T.net ;))

/edit: in de titel moet het natuurlijk "plaats" zijn ipv "plaat"... }:O

[ Voor 6% gewijzigd door BramT op 17-02-2003 23:55 ]

You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:48

chem

Reist de wereld rond

move bug -> TFF

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
• Welke browser gebruik je?
• Gebruik je een proxy?
• Bezoek je T.net wel via www.tweakers.net?

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:31

nrg

Kijk eerst 'es naar de reactie zelf. Ze verwachten hier wel enig niveau :+

Maarreh, wat gebeurt er als je je cache en history leeggooit, dan naar www.tweakers.net gaat en dan op control+r drukt? (in IE)

• BramT
Zal hier maar weer 's op terugkomen.... Heb het onlangs weer een aantal x gehad...

Plaats ik een reactie ergens op tweakers.net, zodra ik op "post reply" (of zoiets) heb gedrukt ligt heel T.net voor een paar minuten plat (voor mijn pc dan). En de reactie is niet toegevoegd... :( Ook niet nadat ik chache heb leeg gegooid... Tweakers.net lust mij reacties gewoon niet.. :(:(:(

Ik gebruik geen proxy, en doe niets abnormaals met m'n browser (IE6) of cache...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
BramT schreef op 25 March 2003 @ 22:15:
Zal hier maar weer 's op terugkomen.... Heb het onlangs weer een aantal x gehad...

Plaats ik een reactie ergens op tweakers.net, zodra ik op "post reply" (of zoiets) heb gedrukt ligt heel T.net voor een paar minuten plat (voor mijn pc dan). En de reactie is niet toegevoegd... :( Ook niet nadat ik chache heb leeg gegooid... Tweakers.net lust mij reacties gewoon niet.. :(:(:(

Ik gebruik geen proxy, en doe niets abnormaals met m'n browser (IE6) of cache...

Nee, je doet niks abnormaals. Op één of andere manier gebeurt dit. Wat er precies gebeurt weet ik ook niet, maar na een minuut of wat is het weer opgelost. Het ligt dus niet aan jou of aan de kwaliteit van je reactie. :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Probeer eens een andere dns-server in te stellen

(tip: [rml]VaagOH in "[ DNS Servers] Overzicht"[/rml] )

Professioneel Hyves-weigeraar

• BramT
Aan de kwaliteit van de reactie ligt het niet nee ;) (die haalt T.net niet eens... :()

En ik gebruik de 'standaard' chello DNS servers.... O.k... niet de beste.. maar worden zeker door meer mensen gebruikt neem ik aan...

Heel vaag allemaal... Het ligt iig niet aan T.net zelf... misschien de combinatie T.net <--> mijn pc/browser.. ;)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11-2025

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Als je nou gewoon es antwoord geeft op wat er van je gevraagd word...

Welke browser gebruik je?

Gebruik je een proxy?

Bezoek je T.net wel via www.tweakers.net?

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon op 27-03-2003 09:03 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Volgens mij zoekt hij het probleem al bij zichzelf en gaat hij dus daar verder op zoeken. Als dat z is hoort het in een ander forum thuis als TFF.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

Pagina: 1