Galeon2/Epiphany: cookies worden niet onthouden

Pagina: 1
Acties:

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:34
Op dit moment vraag ik me af wat er allemaal fout gaat op mn systeem. Elke keer als ik mn browser sluit, zijn mn GoT koeken op en mag ik weer opnieuw inloggen :(
Dit gebeurt zowel met Epiphany als met Galeon2.

Beide browsers zijn op dezelfde mozilla gebasseerd: mozilla-snapshot uit Debian Sid. Als ik echter met mozilla-snapshot GoT op ga, inlog en browser sluit, heb ik de cookies gewoon weer staan bij de volgende login. Het vreemde nu is dat anderen die ik vraag naar dit probleem met galeon-snapshot en mozilla-snapshot het probleem niet hebben. Heb al meerdere versies van mozilla-snapshot geprobeerd, waar volgens mij het probleem zou moeten liggen, aangezien epiphany er ook last van heeft.

Gegevens:
Debian Woody
Kernel 2.4.20
XFree86 4.2.99.4
Gnome 2.2.0
Mozilla-snapshot
galeon-snapshot
epiphany-browser

van de laatste 4 de versies zoals die voor Sid te krijgen zijn, zelf gebackport naar Woody met alle dependencies erbij.

Voor de mensen die niet weten wat Epiphany is: http://epiphany.mozdev.org
Het is een fork van Galeon2 wat dood leek te gaan, vandaar dat ze een simpeler project opgezet hebben met de naam Epiphany.
Hier voor Sid pakketjes :)

Verwijderd

Ik heb hier ook last van. In de TODO-file (/usr/share/doc/galeon-snapshot/TODO) staat: "reimplement cookie passwords"... Ik heb nu maar 'save passwords' aangezet in de preferences en dat werkt i.i.g. voor GoT.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:34
Ik heb deze vraag ook op de mailinglist gepleurd, en het blijkt een fout te zijn in de gtk2 mozilla embed boel van mozilla zelf. Er werd verwezen naar een patch, helaas werkte die dus niet :(

Ik blijf eerst wel bij Galeon 1.2.7, zolang Mozilla z'n GTK2 niet voorelkaar heeft zal het toch altijd aanprutsen blijven :'(