Geen inspiratie
check this site voor Powerstrip (net een nieuwe versie uit -> 2.77) - this should do the trick...
"Life is like a video game with no chance to win" - ATR
http://www.tweakfiles.com/video/geforcetweakutility.html
Die gebruik ik liever,,,
zit ALLES op en aan!
Die gebruik ik liever,,,
zit ALLES op en aan!
Ok tnx
Maar nu de volgende vraag
Hoe ver kan ik hem overklokken, hoe kom ik erachter of ik nog verder kan/te ver ben ?
Maar nu de volgende vraag
Hoe ver kan ik hem overklokken, hoe kom ik erachter of ik nog verder kan/te ver ben ?
Geen inspiratie
Beste is om het met stappen te doen. 180/180 kan je zowiezo overal wel mee bereiken. Daarna beiden telkens met 5 mhz omhoog gooien en weer ff een kwartiertje gamen of zo. Kost je alles bij elkaar een uurtje of 3. Als je de retail versie hebt kan je over het algemeen wel een eind komen. 220/220 is niet ongewoon.
Over het algemeen zal je de boel niet mollen als je gelijk op 200 begint of zo. Hooguit dat je beeld een beetje f*cked up is. Witte stipjes hier en daar, onscherpe plekken, andere vervormingen. Dat is waar je naar zoekt als indicatie dat je net te ver bent. (en wat je zo lang mogelijk wilt uitstellen:P).
Tip:
Het belangrijkste is je geheugensnelheid,dus als je op het randje zit, gooi dan de core-snelheid wat omlaag en probeer het geheugen max. te houden.
Succes.
Over het algemeen zal je de boel niet mollen als je gelijk op 200 begint of zo. Hooguit dat je beeld een beetje f*cked up is. Witte stipjes hier en daar, onscherpe plekken, andere vervormingen. Dat is waar je naar zoekt als indicatie dat je net te ver bent. (en wat je zo lang mogelijk wilt uitstellen:P).
Tip:
Het belangrijkste is je geheugensnelheid,dus als je op het randje zit, gooi dan de core-snelheid wat omlaag en probeer het geheugen max. te houden.
Succes.
Verwijderd
Tjsah die gebruik ik ook en ik heb mijn Asus 7100 op 300/450 in dat proggie dus daar klopt geen ruk vanOp woensdag 15 november 2000 23:02 schreef DTorro het volgende:
http://www.tweakfiles.com/video/geforcetweakutility.html
Die gebruik ik liever,,,
zit ALLES op en aan!
ok heb eens het een en ander nagekeken. Maar nog een aantal vraagjes.. ik kom er niet goed uit met de heatsinks voor het geheugen... WAAR kan ik die het best kopen? welke moet ik precies hebben? hoe zet is ze erop ? En kan ik een koelertje daar gewoon opschroeven ?
het is een hoop in een keer... maar dan kan ik eindelijk eens verder
Heb nu een 4-86 fan op mijn core die draait nu op 225.
Nu wil ik het liefste een ORB op mijn core en dan die 4-86 koeler op mijn geheugen.. is dat verstandig of beter een orb op mijn geheugen.. of ook daarop gewoon een 4-86 fannetje ?
HEHE WAT EEN VERHAAL
het is een hoop in een keer... maar dan kan ik eindelijk eens verder
Heb nu een 4-86 fan op mijn core die draait nu op 225.
Nu wil ik het liefste een ORB op mijn core en dan die 4-86 koeler op mijn geheugen.. is dat verstandig of beter een orb op mijn geheugen.. of ook daarop gewoon een 4-86 fannetje ?
HEHE WAT EEN VERHAAL
Geen inspiratie
Beter orb op core en 486 cooler op mem omdat core VEEEEEL meer hitte zal produceren dan ram 
Als je nog ergens een ander klein coolribje hebt (laage ribben) kan je die ook in stukken zaken voor je mem
Als je nog ergens een ander klein coolribje hebt (laage ribben) kan je die ook in stukken zaken voor je mem
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Er zijn drie versies van de hercules 3dp2mx: eentje met 7 ns ram (oem), 6 ns (die komt volgens mij niet zo vaak voor) en 5.5 ns. Kijk ff op je chipjes, in de rechtsonderhoek staat je ns). Als je de 7 hebt moet je meer koeling op je ram plakken dan als je de 5.5 hebt.
Computer Science: describing our world with boxes and arrows.
en als ik nu niet eens een plank in 2e krijg.. en ik lieverd dingen gewoon koop... waar moet ik dan zijn ?
Geen inspiratie
Pagina: 1