Quake I

Pagina: 1
Acties:

• quakerix
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-02 20:55
The One And Only Holy game,

Ik zat beetje rond te surfen vorige x, en kwam nog een oude q1 site tegen en ik vroeg me nou af aangezien quake I nu open-source is of er al soort van 'updates' zijn waardoor je het met OpenGL kan spelen.

Ik ken glquake.exe maar die werkte nog met 3Dfx en de meeste kaarten supporten dat niet meer.

Zelf kwam ik http://tenebrae.sourceforge.net tegen, en dat is een programma die het allemaal ingame-realtime mooi maakt, maar ik vroeg me af of het niet gewoon wat simpeler kon want hier haal ik erg lage FPS mee en dat suigt in quake I.

So anybody die het weet? liefst files die niet alleen op dat k*t fileplanet staan :)

ik hep een geforce2 mx 440 , 1200 amd, genoeg geheugen :P

[ Voor 6% gewijzigd door quakerix op 17-02-2003 23:11 ]

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:27

mokumouse

LOLstoel User

er is Glquake 1.13 gloof ik, deze word in ieder geval ondersteund door Geforces. Voor de rest kun je de telejano mod proberen.

Blaat...

• quakerix
hep je URL's ?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Heb je zelf al wat moeite gedaan om die urls te vinden ?

Verwijderd

Ehm.. ik weet alleen dat er voor Quake 2: Quake 2 the maX is dat kun je gewoon downen van de planetquake site. Quake 2 the max heb je ook veel betere graphics dan in Quake 2 maarjah jij heb het over Quake ,1 waarom Quake 1 eigenlijk Quake 2 is veel beter :)

• quakerix
ja ik hep zelf veel moeite gedaan om die URL's te vinden maar omdat quakeI beetje oud spel is vind ik HEEEL VEEL broken links

• quakerix
ik hep ut gevonden btw. thx ppl... ik wist niet dat 1.13 bestond en als je daar beter op zoek hep ik eindelijk een url gevondn :)

• Pizzaman
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

quakerix schreef op 18 February 2003 @ 17:00:
ik hep ut gevonden btw. thx ppl... ik wist niet dat 1.13 bestond en als je daar beter op zoek hep ik eindelijk een url gevondn :)
Misschien handig om die url hier te plaatsen, hebben andere er ook wat aan.

• quakerix
GLquake 1.13 : ftp://ftp2.extreme-players.de/q1/tools/glquake_1.13.exe
OpgenGL : http://www.opengl.org

suc6 :) het is ff kloten hoor

• Turismo
  • Laatst online: 19:04
http://www.planetquake.com/proquake/

leuke extra voor glquake word t weer ietsies mooier van en niet teveel zoals dat tenebrae

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

quakerix schreef op 18 February 2003 @ 17:00:
ik wil niet zeuren, maar heb is met een b en niet met een p ;)
Pagina: 1