Toon posts:

Beeldscherm heeft opeens geen signaal meer..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Had laatst iets heel raars.
Ik wilde windows installeren bij een vriend, heb harde schijf en alles gewist, maar toen wilde hij de cd-rom niet vinden. Toen bedacht ik me dat ik ooit het platte grijze kabeltje met die zwarte uiteinden (al die namen weet ik niet hoor) uit de cdromspeler had getrokken. Dus ik afsluiten en uitzetten en aangesloten. Krijg ik opeens een melding van mijn beeldscherm 'No signal input or cable disconnected'. Ik alles controleren, maar niets werkte, kabels zaten goed, videokaart zat er goed in enz. Maar op geen enkele manier signaal met het beeldscherm te krijgen!

Waar kan dit allemaal aan liggen en wat kan ik allemaal kapot hebben gemaakt (lijkt me sterk op zich, ik deed alles vrij voorzichtig)

Alvast bedankt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer de videokaart eens uit het slot te halen en er weer stevig in te duwen :)

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Heb zelf wel eens meegemaakt dat wanneer ik de IDE kabel (het platte grijze kabeltje met die zwarte uiteinden) verkeerdom aangesloten had (kan af en toe) de PC niet doorstartte en ook geen beeld gaf, niet eens een power-on screen..

Download my music on SoundCloud