Toon posts:

Directx 9.0 / Age of conquerers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sys specs: Pent 4, 2.66 Ghz, 796 Mb intern, 60 Ghz extern, nvidia geforce 4 8x Ti 4200 AGP 8X, Win xp home edition 2002 Service Pack 1 ,Explorer 6.0 incl service pack 1 met 3 upgrades (upgrades: Q328970, Q324929 & Q810847)

Hi guys, vraagje: heb opeens problemen om multiplayer op MSN gamin zone te spelen, en dan met name AOK (age of conquerers) de game launched wel echter krijg in het tussenscherm (tussen launchen & de multiplayer omgeving) constant de melding " unable to join game". ( terwijl nooit geen problemen gehad)

Acties laatste dagen: Directx 9 installed (alle games draaien als een zonnetje, WC3, AOM, Generals etc etc (ook online) echter AOK niet ?? iemand een oplossing of indentieke ervaring ??

Greetz !

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:34
Heb je dit al vaker gehad? Want volgens mij kan je gewoon geen verbinding maken met de ander. Dat kan best wel eens gebeuren eenmalig :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
nee niet echt, alleen de laatste 2 dagen dus kan geen toeval zijn zou je haast zeggen !
Kan dat eigenlijk iets met de installatie van directx 9 te maken hebben; het openen van een multiplayer-omgeving ??

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:07

bonzz.netninja

Niente baffi

die k en c snap ik niet helemaal. van" AOK (age of conquerers) ?????"

age of conquerers is trouwens toch een addon voor aoe?? of vergis ik mij?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 februari 2003 @ 23:11:
nee niet echt, alleen de laatste 2 dagen dus kan geen toeval zijn zou je haast zeggen !
Kan dat eigenlijk iets met de installatie van directx 9 te maken hebben; het openen van een multiplayer-omgeving ??
alleen laatste 2 dagen... dus het kan te maken hebben met game-servers @ MSN Gamingzone, ik denk dat je het probleem niet bij DX9 moet zoeken. Dit was laatst ook met Counter-Strike, WON zetten toen zijn servers op andere IP's en de halve wereld kon niet meer CSsen... handmatig andere IP's invoeren deed 'the trick'

en bonzz... AOC is een add-on voor Age of Empires II, niet 3D dus DX9 zou iets fout kunnen doen @ 2D renderen?? maar dan alleen bij Multiplay als ik het goed begrijp?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 15:25 ]