Kan ik me flush uitstellen ?

Pagina: 1
Acties:

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
kijk mijn koetje stuurd wanneer er 24 pakketjes gekoet zijn deze naar de server...
kan ik deze niet opsparen en een keer een boel tegelijk versturen ?

PVoutput

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 22:12 schreef knights16 het volgende:
kijk mijn koetje stuurd wanneer er 24 pakketjes gekoet zijn deze naar de server...
kan ik deze niet opsparen en een keer een boel tegelijk versturen ?[/quote]config menu 2 > 10 daar 0 invullen

en dan automatisch flushen

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dat kan zeker. 2 manieren>>
1. zet in je configuration dat je voor een bepaald aantal uur werk wil hebben (dus voor een dag 24 uur instellen, voor 2 dagen 48 uur, enzenz)
Dit dmv configure -> 2. Buffer and buffer update options -> 14. Fetch Treshold Time

of

2. Een (eigen of DPC) Personal Proxy gebruiken, en die (laten) instellen op het saven van blokjes voor latere flush.

edit:

Door heel veel blokjes te sparen in je client kan het zijn dat je bij een flush niet alles meeneemt. Dit is (voor het grootste deel, of helemaal) te verhelpen door je buff-out.rc5 op te slaan onder een andere filename, en na je flush, deze weer trug te zetten en nog een keer te flushen

en nog iets>
voor die public personal proxy's kan je ff kijken op www.keyserver.org

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

Je moet dan wel om de zoveel tijd even nieuwe blokjes halen: rechter muisknop op de koe en 'Fetch Work' aanklikken (pas op dat je dan niet per ongeluk op 'Flush Work' klikt!). Daarna kan je koe weer even door.
Ikzelf heb meestal 5000 wu's op voorraad; genoeg voor anderhalve week ongestoord grazen! :)

Intentionally left blank

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:44
kan ik er niet gewoon 1000 fetchen op de een of andere manier ?

PVoutput

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
kan ik er niet gewoon 1000 fetchen op de een of andere manier ?
Mjah, door -> 2 -> 14, en dan instellen op een uur of 10 a 20 (afhankelijk van je cpu speed)
k denk dat je met een p400 zown 20 uur moet instellen, maar zoek ff naar jou juiste instelling :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

ff je dnetc.ini aanpassen onder het volgende kopje:

[rc5]
fetch-workunit-threshold=1000

Intentionally left blank

Verwijderd

All of the above :+

• fraek25
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-12-2022
Je kan ook vanaf naar fetch@distributed.net mailen en daar een aantal buff-ins halen en die allemaal tot 1 grote buffin maken. Zo kan je een grote buff in hebben en dan blijf je ongestoord grazen zonder dat je elk moment van de dag moet controleren of er nog wel genoeg in je buff-in zit. Zorg natuurlijk wel dat hij niet automatisch gaat flushen (zoals hier boven vermeld.)
Let ook op de dat je buff in niet te groot is. Ik heb zelf nu een buff-in van 40.000 blokjes en dat red ik wel binnen de 90 dagen. Wat wel handig is, is dat je er elk moment van de dag bij kan zodat je eventueel kan flushen natuurlijk.

The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..

• Haranaka
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 19:25
Om een lekker grote buff-in te maken gebruik ik een simpel .bat bestandje. Afhankelijk van de grote van je fetch-workunit-threshold haald hij nu 3x die grote binnen. Koetje even afsluiten .bat draaien enje hebt een lekkere buff-in:).

dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.000
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.001
dnetc -fetch
ren buff-in.rc5 buff-in.002

dnetc -import buff-in.000
dnetc -import buff-in.001
dnetc -import buff-in.002

del buff-in.000
del buff-in.001
del buff-in.002