Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[gprs]Nokia 7650 op extended, irc en icq werken niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een irc client gedownlaod en installeerd op mijn Nokia 7650 gsm
Ik heb het DutchTome extended pakket erbij genomen voor gprs.

Nu heb ik alles ingesteld in dat programma en wil ik connecten, maar helaas wat ik ook probeer na 5 minuten wachten geeft ie aan: disconnected.
Ik kom er niet 1 keer op, op geen enkele server in hun lijstje. Ook als ik de server zelf instel werkt het niet.

Toen heb ik nIQC geinstalleerd en tot mijn grote verbazing werkt dit ook niet.

Doe ik iets verkeerd of wat is dit? Ik kan ook nergens in het hele toestel instellingen vinden over gprs (ip, gateway enz)

Ohja, gewoon wappen via gprs werkt wel.

Iemand dezelfde problemen en weet wat dit kan zijn en wat er aan te doen?

Thx

ps
Valt dit soort data (irc, icq, msn) nu wel of niet in je extended pakket?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee?

Verwijderd

had zelfde probleem... moed opgegeven

Verwijderd

Topicstarter
klink niet echt goed :(

Verwijderd

krijgie uberhaupt wel een gprs verbinding? klinkt als dat je instelling nie helemaal goed staan

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Bij Extended moet je voor verbinding maken buiten WAP het APN-punt veranderen, van wap in internet. Als het goed is werkt het dan. En de data gaat af van de inbegrepen 2 MB, daarboven gaat het van de bundel.
Alleen WAP (Extended-portal + alle andere wapsites) is onbeperkt inbegrepen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
johanc:
Ja ik kan gewoon wappen via gprs, telefoon geeft ook gprs sysbool aan in display en wappagina's kan ik ook gewoon bekijken.

haas:
Hoe doe je dit dan? Ik kan dus nergens bij de Nokia 7650 handmatig de gprs settings wijzigen, om gprs in te stellen kreeg ik een sms van dutchtone, na ontvangts was het toestel ingesteld en werkte. Ik heb geloof ik alle menu's al eens bekeken maar nergens staan de gprs settings. Heb alleen 1 menu gevonden waar ik kon instellen welke verbinding ik wilde gebruiken, maar daar kon je niet de settings wijzigen.

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 21:22
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 00:47:
johanc:
Ja ik kan gewoon wappen via gprs, telefoon geeft ook gprs sysbool aan in display en wappagina's kan ik ook gewoon bekijken.

haas:
Hoe doe je dit dan? Ik kan dus nergens bij de Nokia 7650 handmatig de gprs settings wijzigen, om gprs in te stellen kreeg ik een sms van dutchtone, na ontvangts was het toestel ingesteld en werkte. Ik heb geloof ik alle menu's al eens bekeken maar nergens staan de gprs settings. Heb alleen 1 menu gevonden waar ik kon instellen welke verbinding ik wilde gebruiken, maar daar kon je niet de settings wijzigen.
Misschien de handleiding es bekijken? De menuutjes staan er toch echt hoor.

Maar goed hier moet je dus kijken:

Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten.

Als je voor internet alleen het apn hoeft te veranderen dan is het het makkelijkste om een nieuw toegangspunt te maken en dan te kiezen voor Huidige instellingen gebruiken. Je krijgt dan een nieuw toegansgpunt wat je een label kan geven (bijvoorbeeld gprs internet ofzo) met dezelfde instellingen als je wap gprs toegangspunt. Bewerk dat nieuwe toegangspunt en verander de optie Naam toegangspunt van wap naar internet. Voor alle internetverbindingen behalve wap, moet je dus dat nieuwe toegangspunt gebruiken.

Facebook :: Twitter :: PSN

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
riotrick schreef op 19 February 2003 @ 09:30:
[...]

Misschien de handleiding es bekijken? De menuutjes staan er toch echt hoor.

Maar goed hier moet je dus kijken:

Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Verbinding --> Toegangspunten.

Als je voor internet alleen het apn hoeft te veranderen dan is het het makkelijkste om een nieuw toegangspunt te maken en dan te kiezen voor Huidige instellingen gebruiken. Je krijgt dan een nieuw toegansgpunt wat je een label kan geven (bijvoorbeeld gprs internet ofzo) met dezelfde instellingen als je wap gprs toegangspunt. Bewerk dat nieuwe toegangspunt en verander de optie Naam toegangspunt van wap naar internet. Voor alle internetverbindingen behalve wap, moet je dus dat nieuwe toegangspunt gebruiken.
Er staat op de website van D* vrij duidelijk aangegeven wat je moet instellen om met de foon zelf email op te halen. Gewoon ff inloggen bij dutchtone en op de site zien waar de instellingen staan. Er zitten namelijk nog een paar verschillen in de instellingen. Het accesspoint wat je voor de mail nodig hebt, gebruik je ook voor alle andere progjes die internet nodig hebben.
Pagina: 1