Ten eerste mijn verontschuldiging aan de Moderator... Ik heb me in mn vorig topic
over mn router niet goed gedragen. Ik werd behoorlijk gek van die *@$#* router
en ik verklote daardoor mn eigen topic...
ik hoop dat ik me nu aan de regels heb gehouden.
Ik wil graag dit topic openen voor de eigenaren van SMC routers, ik zelf heb de
7004ABR en hij wil niet goed werken
De problemen
Online gamen:
Ik krijg het niet voor elkaar om online games te spelen. Dat zijn onder andere
Red Alert 2, Counterstrike. Ik heb echt al veel geprobeerd:
- Professionele hulp dmv emailen met SMC
- Internet afgezocht en handleidingen gelezen
- hulp van mensen op internet
- hulp van vrienden
- en natuurlijk de gathering doorgespit
Het probleem is dat ik niet kan connecten (wel zonder router,dus ligt echt aan router) en ik niet meer weet wat ik nu moet instellen: (DMZ? SPecial Applications? Virtual Server?) ook weet ik nog steeds niet goed wat een Trigger-port is...
Ik ben een beetje kort door de bocht hier, maar ik snap het allemaal echt niet meer... niks lijkt te werken en zie echt door de bomen het bos niet meer.
MSN:
Mn msn knal er ontzettend vaak gewoon uit. Raar is dat ik bij andere nog gewoon
online ben, terwijl ik steeds opnieuw moet inloggen. Het kan na 5, 10 of 60 minuten
gebeuren en het lijkt niet uit te maken of ik ook werkelijk msn gebruik of niet.
Je kunt begrijpen dat het onzettend irritant is om steeds maar opnieuw in te moeten loggen ( ook onder gesprekken).
Ik kreeg te horen dat het slim was om DMZ aan te zetten, zodat alle poorten openwaren, probleem is dat ik en de andere computers dus niet meer beschermd zijn voor de buitenwereld.
Ook krijg ik DMZ nog niet werkend:( maar dit is eigenlijk mijn laatste oplossing, ik bedoel het zou fijner zijn als het anders kon.
Ik weet het, het is een heel gezeur en een moeilijk op te lossen probleem. Dus
dit is echt voor de die-hard tweakers??!!
http://www.geocities.com/janenaline
Ik heb de instellingen van mn router op deze site gezet zodat je kunt zien wat er
in te stellen is.
Ik hoop dat ik duidelijk ben en mijn probleem opgelost kan worden,
alvast bedankt!!
ps. Aub geen: "koop een pc en gebruik hem als server" of "koop een andere router", ik weet dat dit makkelijker lijkt/is, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.
over mn router niet goed gedragen. Ik werd behoorlijk gek van die *@$#* router
en ik verklote daardoor mn eigen topic...
ik hoop dat ik me nu aan de regels heb gehouden.
Ik wil graag dit topic openen voor de eigenaren van SMC routers, ik zelf heb de
7004ABR en hij wil niet goed werken
De problemen
Online gamen:
Ik krijg het niet voor elkaar om online games te spelen. Dat zijn onder andere
Red Alert 2, Counterstrike. Ik heb echt al veel geprobeerd:
- Professionele hulp dmv emailen met SMC
- Internet afgezocht en handleidingen gelezen
- hulp van mensen op internet
- hulp van vrienden
- en natuurlijk de gathering doorgespit
Het probleem is dat ik niet kan connecten (wel zonder router,dus ligt echt aan router) en ik niet meer weet wat ik nu moet instellen: (DMZ? SPecial Applications? Virtual Server?) ook weet ik nog steeds niet goed wat een Trigger-port is...
Ik ben een beetje kort door de bocht hier, maar ik snap het allemaal echt niet meer... niks lijkt te werken en zie echt door de bomen het bos niet meer.
MSN:
Mn msn knal er ontzettend vaak gewoon uit. Raar is dat ik bij andere nog gewoon
online ben, terwijl ik steeds opnieuw moet inloggen. Het kan na 5, 10 of 60 minuten
gebeuren en het lijkt niet uit te maken of ik ook werkelijk msn gebruik of niet.
Je kunt begrijpen dat het onzettend irritant is om steeds maar opnieuw in te moeten loggen ( ook onder gesprekken).
Ik kreeg te horen dat het slim was om DMZ aan te zetten, zodat alle poorten openwaren, probleem is dat ik en de andere computers dus niet meer beschermd zijn voor de buitenwereld.
Ook krijg ik DMZ nog niet werkend:( maar dit is eigenlijk mijn laatste oplossing, ik bedoel het zou fijner zijn als het anders kon.
Ik weet het, het is een heel gezeur en een moeilijk op te lossen probleem. Dus
dit is echt voor de die-hard tweakers??!!
http://www.geocities.com/janenaline
Ik heb de instellingen van mn router op deze site gezet zodat je kunt zien wat er
in te stellen is.
Ik hoop dat ik duidelijk ben en mijn probleem opgelost kan worden,
alvast bedankt!!
ps. Aub geen: "koop een pc en gebruik hem als server" of "koop een andere router", ik weet dat dit makkelijker lijkt/is, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.