Mag ik je een tip geven. Ik ben ook bezig met mijn MCSA (Microsoft Certified System Administrator, b.t.w.) te halen. De cd-roms van
www.cbtnuggets.com zijn super handig om je door de stof heen te helpen. Als je deze cd-roms kunt bemachtigen (legaal of illegaal), dan moet je het zeker gaan redden.
Wees goed op de hoogte van welke modules je moet doen! Onthoud de nummer (70-210, 70-216 etc). Met deze nummers kun je op sites terecht als
www.braindumps.com, waar je complete door mensen onthouden originele vragen kunt krijgen.. met antwoorden offcourse.
Bereid je zo voor en leer definities. En trek er zeker een half jaar tot een driekwart voor uit.
Trouwens wat ik ook heb gedaan is eerst A+ en N+ gedaan (van Comptia) met deze certificaten ben je mooi voor bereid voor MCSA.
Succes met je keuze... en gewoon gaan beginnen!.. Bestel eerst het boek van 70-210 (Windows 2000 professional) en kijk dan verder.
Een goed kopere manier is om het via ebooks te gaan doen (al vind ik het prettigere om een papieren boek te hebben!). Via deze site heb ik dit ook gedaan ->
www.books24x7.com
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"