Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Topic is kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Hi,

Het uitgebreide topic topic 594244 over de [Aldi] Tv-radio-kaart met teletekst is kwijt.

Is dit nog terug te toveren?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35

chem

Reist de wereld rond

Uh nee, dat topic is echt weg (deleted?)
Hoe kwam je op die URL, uit de search? Lijkt me stug nl. - als het een oude link is dan is dat topic echt gewoon weggegooid.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Dat is met wel meer topics. Degene waar ik naartoe link in: [rml]Durden in "[ auto] foute tuning"[/rml] is bijvoorbeeld ook weg.

Ook als je eerst met de Omega-search (geloof ik) op poster zocht kreeg je eerst een lijst met HK-topics, die vaak ook niet meer bestonden.

Ik meen ook dat hier een keer een SM-topic over was, maar die kan ik zo snel niet meer vinden, zal nog wel ff kijken.

-=edit=-
[rml][ SG] Topic verdwenen?[/rml] ging dus over het topic wat ik zojuist ook heb aangehaald, er wordt geen verklaring gegeven, maar wel een (nasty ;)) oplossing:
Kees schreef op 19 January 2003 @ 01:31:
topic is inderdaad verdwenen, Als het erg belangrijk was kan ik het mischien terughalen, anders liever niet (kost een dagje werken ;))

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 21:41 ]

• metalant
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-10 20:35
Hmm, errug jammer. Er stonden namelijk een paar best wel handige tips en trucs in om de kaart werkend te krijgen onder Windows XP.

Dit topic is gesloten.