ik zocht heel lang naar een tft die mij aanstond, toen ik de Apple HD Cinema Display 23" zag werd ik meteen verliefd. Alleen 1 puntje natuurlijk ik gebruik PC. MIjn vraag kan ik de apple 23" ook aansluiten op mijn pc, omdat er alleen maar ADC plug aan zitten, bijv met de Apple DVI to ADC adpater ( http://www.apple.com/displays/adapter.html ) werkt dat op een PC met een GeForce4 Ti4200 64DDR?
Ja, dit werkt zonder problemen, kost alleen wat. (maar dan heb je ook wat
)
MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 2x990PRO 2TB - 1x9100PRO 4TB - 1xNM1090PRO 2TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB+400G
Op de site die je erbij gaf stond trouwens gewoon dit:[q]Connectors and cables
• Apple Display Connector (ADC)
• 2-meter cable with DVI and USB connectors
• AC power cordEn hij staat ook gewoon in de Pricewatch en daar staan volgens mij alleen beeldschermen die op een normale PC ook werken
Geen goedkoop ding trouwens
• Apple Display Connector (ADC)
• 2-meter cable with DVI and USB connectors
• AC power cordEn hij staat ook gewoon in de Pricewatch en daar staan volgens mij alleen beeldschermen die op een normale PC ook werken
Geen goedkoop ding trouwens
Apple Cinema Display 23" € 2523,-
The devil is in the details.
ja ik wou alleen maar even zeker weten, nee idd geen goedkoop ding maar ik krijg korting op apple vanwege stage dus.....vandaar
Is de nieuwe 20" geen beter idee?
hij is iets kleiner, maar ook een stuk goedkoper (kaasmeisjemode: maar dat is mischien heel persoonlijk) en ik denk dat het panel een stuk nieuwer is, en dus een betere beeldkwaliteit en snellere responsetime heeft. Een collega gaat hem binnenkort ook halen (voor z'n G4), de patser
hij is iets kleiner, maar ook een stuk goedkoper (kaasmeisjemode: maar dat is mischien heel persoonlijk) en ik denk dat het panel een stuk nieuwer is, en dus een betere beeldkwaliteit en snellere responsetime heeft. Een collega gaat hem binnenkort ook halen (voor z'n G4), de patser
Trouwens, helemaal onderin staat een tabel waar uit je op kan maken dat ie het gewoon zou doen op je Geforce 4 
code:
1
2
3
| Apple DVI to ADC Adapter Compatibility Table
23" Cinema HD
GeForce4 Titanium* x |
The devil is in the details.
Pagina: 1