Ik lees op t.n een reactie van ene volume:
Wie gaat deze jongen een meeltje sturen? Of wie kent hem? Of lult ie gewoon?Reaktie gepost door Volume - Maandag 19 Juni 2000 - 12:26 (Score: 0 - Off-topic )
Hoewel de concurrentiestrijd tussen AMD en iNTEL goed is voor de consument, vind ik het toch wel jammer dat iNTEL de laatste maanden aan een mindere periode bezig is.
Dit blijkt wel uit het fiasco moederborden als opvolger van de 440BX, het slecht kunnen leveren van processoren en nu weer de nog meer gestripte Celeron t.o.v. de oorspronkelijke Celeron.
AMD is sterk bezig en iNTEL zal nog veel meer terrein verliezen als dit zo door blijft gaan.
Toch ben ik persoonlijk voorstander van iNTEL, omdat de producten zich in het verleden als zeer betrouwbaar hebben mogen laten gelden. Als Systeembeheerder van meer dan 1000 werkstations ben ik (nog) zeer voorzichtig met AMD. Ik zal de grote hoeveelheid problemen met de combinatie K6-2, ALi, en TNT(2) nog lang herinneren. Van VIA heb ik ook nog geen hoge pet op, vanwege de matige performance.
Ik hoop dat iNTEL de juiste zeilen bij gaat zetten. Dat is voor heel de computerbranche het beste.
Volume.