Een Tweaker met 1000 werkstations...?

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik lees op t.n een reactie van ene volume:
Reaktie gepost door Volume - Maandag 19 Juni 2000 - 12:26 (Score: 0 - Off-topic )
Hoewel de concurrentiestrijd tussen AMD en iNTEL goed is voor de consument, vind ik het toch wel jammer dat iNTEL de laatste maanden aan een mindere periode bezig is.

Dit blijkt wel uit het fiasco moederborden als opvolger van de 440BX, het slecht kunnen leveren van processoren en nu weer de nog meer gestripte Celeron t.o.v. de oorspronkelijke Celeron.

AMD is sterk bezig en iNTEL zal nog veel meer terrein verliezen als dit zo door blijft gaan.

Toch ben ik persoonlijk voorstander van iNTEL, omdat de producten zich in het verleden als zeer betrouwbaar hebben mogen laten gelden. Als Systeembeheerder van meer dan 1000 werkstations ben ik (nog) zeer voorzichtig met AMD. Ik zal de grote hoeveelheid problemen met de combinatie K6-2, ALi, en TNT(2) nog lang herinneren. Van VIA heb ik ook nog geen hoge pet op, vanwege de matige performance.

Ik hoop dat iNTEL de juiste zeilen bij gaat zetten. Dat is voor heel de computerbranche het beste.

Volume.
Wie gaat deze jongen een meeltje sturen? Of wie kent hem? Of lult ie gewoon? :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

hmmm
ik zou dat ook wel willen weten ..
is best een hoop 1000 pc-tjes

zijn er liefhebbers die het willen doen of zal ik het heft in handen nemen ?

laat het me ff weten

Afbeeldingslocatie: http://icons.ilse.nl/icons/pics/face12.gif

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als hij systeembeheer-relevante vragen heeft wil ik best helpen: Ik ben zelf netwerk- & systeembeheerder....

• Dynalon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik ga "waarschijnlijk" na de vakantie bij een bedrijf werken met zo'n 3000 stations (2200 altijd aan door de weeks) .... even kijken of ik een kleine undercover dpc operatie kan beginnen als test ....

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

undercover != ok

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• kevlar
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
why not?
ik ben zelf als ook automatiserings personeel. als ik nog een keer een werkplek krijg die ik op die manier kan misbruiken dan ga ik dat mooi wel doen!
denk ik
:)

I wish I had a cool signature like everybody else

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:31
Opletten dat je het niet te grootschalig doet. Als de netwerkbeheerder nl. gaat klagen kan het zijn dat je uit de stats geknikkerd wordt, samen met evt. je team. Beetje mee opletten dus.

[removed]

• Dynalon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:18
als ik zeg undercover dan gaat het ook helemaal undercover .... bovendien die netwerkbeheerders hebben het toch druk met ehhh koffiedrinken enzo .... alleen wel even kijken voor dat pauzeren wanneer bijvoorbeeld taksmanager gestart wordt (nt only daar) gaan mensen allemaal weer bellen enzo ..... en even testen gedurende een tijdje

Verwijderd

Je kunt de koetjes zodanig instaleren dat ze even stopen met grazen en braaf naar stal gaan als de task manager opgestart wordt, de uitleg staat in een ander draadje

Verwijderd

Welk draadje mag dat wezen dan?

Als ik het dpc forum open en zeg show all topic krijg ik maar vanaf 16 juni.
Pagina: 1