Wat mag dit voorstellen? komt me redelijk flamerig over.
Iedereen ziet het dat het fout is en begrijp wat er bedoelt wordt. Kijk maar naar je eigen anders kan je het niet verbeteren.
Tjongejonge.... wat zijn we heet geblakerd vanavond (Ben ik overigens niet van je gewend)
My point is alleen dat dit wel zodanig beroerd nederlands is dat ik me wel kan voorstellen dat de topicstarter toch enigszins achter z'n oren krabt met de gedachte 'is dit real?' Zeker als je een prijsje van 2000 euro aan zo'n systeem plakt. 2 zaken die ook mij gewoon doen denken aan 'geintje/hoax'
Als ik me zo enorm goed zou voelen zou ik zeker niet het commentaar plaatsen dat ik ook geen perfect nederlands kan en zou ik ook jouw taalgebruik gaan verbeteren... wat ik dus volgens mij nog nooit gedaan heb omdat die paar foutjes niet echt opvallen (want ook daar zie ik wat fouten in... maar net zo goed zullen er ongetwijfeld ook fouten in mijn post zitten). Maar het aantal en de soort fouten in dat adje

. Als je m'n postgedrag een beetje kent, zal je ook wel weten dat het niet echt gebruikelijk is (lees: helemaal NIET gebruikelijk) dat ik op taalfouten reageer.
[
Voor 13% gewijzigd door
WFvN op 18-02-2003 00:09
]